Zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Smee, Apr 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smee

Smee Lid

Apr 23, 2012
    73
    5
    8
    Hoi allemaal!!
    Ik heb me vandaag maar aangemeld bij dit forum. Ik twijfel heel erg of ik zwanger ben, dus ik dacht ik vraag het eens op deze manier.

Ik durf het er bijna nog geen eens over te hebben want het is nog wel heel erg pril, als het al zo is.

Doordat ik steeds meer klachten kreeg van de pil heb ik 2 weken geleden besloten om over te stappen op de nuvaring. Mijn huisarts zei dat ik op de 5e dag van mijn stopweek ongeveer met de nuvaring moest beginnen. Afgelopen week kwam ik erachter dat ik een verzakking van mijn vaginawand heb. Omdat ik toch al met de nuvaring zou beginnen wou de huisarts eerst niet een andere behandeling beginnen en dit eerst afwachten. In eerste instantie zou ik aankomende zaterdag met de nuvaring beginnen en morgen mijn laatste pil in moeten nemen. Ik werd nogal zenuwachtig van die verzakking dus heb ik besloten om afgelopen dinsdag al te stoppen met de pil en meteen te beginnen met de nuvaring.

Ik had wel het idee dat ik het weekend daarvoor een eisprong heb gehad... Mijn man en ik zouden voor de zekerheid de eerste week een condoom gebruiken voor de zekerheid, maar in the heat of the moment zijn we dat afgelopen vrijdag (en zaterdag) vergeten...

Ik ben sinds gister 's morgens erg misselijk, alsof er een band om mijn maag heen zit. Als ik loop ben ik soms duizelig, ik heb het steeds erg heet en dan weer even koud. Ik heb een drukkende hoofdpijn.

Wij zijn zelf een beetje bang dat ik toch zwanger ben, maar ik twijfel ook of het niet veel te vroeg is om er dan al wat van te voelen. Ik heb voor de zekerheid de nuvaring er wel uitgehaald gisteravond.

Wat denken jullie??

2. Smee

Smee Lid

Apr 23, 2012
    73
    5
    8
    Ooh ja en ik heb steeds een rare buikpijn. Alsof ik ongesteld moet worden, maar toch ook weer heel anders...:(

3. Sevilla

Sevilla Actief lid

Apr 23, 2012
    164
    0
    0
    Heb je wel een stopweek ingelast voor je aan de nuvaring begon? Of meteen na een (te korte) strip van de pil begonnen met de nuvaring?

En je hebt geen testje gedaan denk ik?

4. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo voelde ik me ook toen ik met de Nuvaring begon...en vervolgens na iedere stopweek in het begin...is uiteindelijk wel minder geworden. Had ook altijd pijnlijke borsten/tepels als ik weer net de Nuvaring had ingebracht.
    Denk dus dat het eerder ligt aan de overgang naar de Nuvaring.

5. Smee

Smee Lid

Apr 23, 2012
    73
    5
    8
    Nee ik heb niet een stopweek gehad tussendoor. Oh ok dat zou dus ook nog kunnen... Maar ik twijfel er nu wel heel erg aan. Ik moet vandaag ongesteld worden en wordt dit altijd 's morgens of in het begin/midden van de middag, maar er komt nog niks.. ;)

6. Smee

Smee Lid

Apr 23, 2012
    73
    5
    8
    Oh ja en ik heb gister een test gedaan, maar die was negatief. Maar is denk ik ook nog wel veel te vroeg.

7. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd...even geduld hebben en dan duurt wachten lang :(

8. Smee

Smee Lid

Apr 23, 2012
    73
    5
    8
    Hahah ja en ik vind het wachten nu op zekerheid al zo lang duren!
    Ben nog steeds niet ongi. Heb ook al de hele week een hoge temp, 36,93 en hoger. Dat schijnt ook een symptoom te zijn toch??:(

9. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

Share This Page