Eind december 2012 gestopt met pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kota15, Apr 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kota15

Kota15 Lid

Apr 27, 2012
    5
    0
    0
    Hoi!

Ik ben eind december gestopt met de pil om zwanger te worden. De eerste 3 maanden hebben we 'het' nog veilig gedaan maar sinds een maand zijn we actief bezig. Alleen....mijn cyclus is zo onregelmatig als wat...

Eerste keer was 61 dagen en de tweede cyclus 55 dagen. Nu zit ik inmiddels alweer op 38 dagen...baal hier van. Zo kan ik toch ook niet weten wanneer ik vruchtbaar ben? Overigens ik ben niet zwanger..... :(

Tevens zit ik nog in nadagen van de ziekte van Pfeiffer en blijven met leverbaarder verhoogd. Ga hiervoor binnenkort naar een internist, maar weet iemand misschien of dit met elkaar te maken kan hebben?

En....hoe lang duurt het voordatbje cyclus normaal wordt???.

2. Kota15

Kota15 Lid

Apr 27, 2012
    5
    0
    0
    Het zijn mij leverwaardes overigens.....

3. smeagol

smeagol Actief lid

Apr 10, 2012
    113
    0
    0
    Hoi kota.
    Elk vrouwenlichaam is natuurlijk anders. Maar ik geloof en je leest ook wel overal dat je cyclus slecht reageert op stress en of een ontsteking of een ziekte in je lichaam. Dus mijn mening is dat het best te maken kan hebben met de pfeiffer.

Probeer daar op te concentreren en dat je snel weer helemaal de oude bent.

sterkte.

4. Kota15

Kota15 Lid

Apr 27, 2012
    5
    0
    0
    Dank voor je reactie. Jaaa.....ik weet het...maar vind het zo lastig.....

5. Noenie

Noenie Actief lid

Feb 28, 2012
    212
    0
    0
    Ik weet niet hoe dat zit met pfeiffer. Ik heb vorig schooljaar een heel jaar flink pfeiffer gehad. Ik weet dus hoe uitgeteld je lichaam zich kan voelen. Dat heeft vast ook invloed op je cyclussen. Ik weet dat niet uit eigen ervaring, ik was zelf toen aan de pil.

In je titel bedoel je denk ik dat je eind december 2011 bent gestopt..
    Sterkte en succes!

Share This Page