hallo, wie heeft het zelfde probleem als ik??? ik wil dol graag nog 1x zwanger zijn maar man lief vind 3 meer dan genoeg ik heb vorig jaar een miskraam gehad.ik heb het wel een plekje kunnen geven maar het blijft nog steeds knagen om er 1 te nemen! wie heeft het zelfde als ik eo wie heeft tips of advies wat ik moet doen? allemaal vast bedankt voor jullie reaktie,s liefs jolanda
als eerste een kind neem je niet maar krijg je ! ik denk het enigste is wat je kan doen is er samen goed over praten en de voor en nadelen afwegen ....en samen tot een oplossing moeten komen . luister naar je man waarom hij geen 4de wilt en andersom ! succes
Als je een paar gezonde kindjes hebt denk ik dat je toch ook wel heel gelukkig mag zijn. Mijn buren hadden 3 kindjes, maar ook mijn buurvrouw wilde een 4e kindje. Haar man niet! Ze zijn er toch voor gegaan en kregen een 3-ling! Waarvan 1 veel problemen heeft steeds in het ziekenhuis ligt en vaak geopereerd moet worden. Nu heeft ze spijt als haren op haar hoofd dat ze het doorgedramt heeft. Had ze liever gehad dat ze het bij de gezonde kindjes gelaten had. Dat kan altijd gebeuren. Maar waarom het risico dan denk ik dan. De relatie van mijn buren heeft er een enorme knauw door gekregen en dat is niet zo leuk natuurlijk al helemaal niet voor de kinderen. Terwijl je zou denken dat ze elkaar nu zo hard nodig hebben. Ik zou het echt goed overwegen als je een paar gezonde kinderen hebt.
Het risico op een meerling of op een ongezond kindje lijkt me geen reden om geen kinderen meer te willen. Dat risico heb je ook als je droomt van een gezin met 2 gezonde kinderen. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is voor je TS, dat je man niet wil. Was de zwangerschap waarbij je een miskraam hebt gehad niet gepland? Of is je man misschien door die miskraam bang geworden dat het weer een keer mis gaat, dat hij nu niet meer wil?