Vorige maand hebben we besloten om er weer voor te gaan (onze dochter is nu 2,5) en na 1 ronde hebben we al een positieve test in onze handen! Best onwerkelijk hoor! Had eest nog wat innestelingsbloed dus dacht dat ik ongesteld ging worden. Niet dus! Ben gewoon al zwanger! Ook van onze dochter was ik in ronde 1 zwanger. Ben ontzettend dankbaar dat ons dit mag overkomen want ik weet dat het niet vanzelfsprekend is! Nu nog de komende tijd mijn mond houden natuurlijk...Op naar die 12 weken! Kan het nu wel al van de daken schreeuwen! Vertel het wel vanavond wel al aan mijn moeder!
Yoehoe!!!! Gefeliciteerd! Leuk zeg! Aan je naam te zien kom je ook uit 1981? Onze zoon is ook 2,5 jaar en ik had vorige week ook een positieve test in handen! (ronde 5) Spannend allemaal hé? Voel je je ook zo raar? En ik kan het ook wel van de daken schreeuwen, ga mn moeder ook deze week verrassen, dan heb mn mond al langer dichtgehouden dan de eerste keer (1 dag hihi)
Wat leuk! Ik zit in dezelfde positie als jou, wij hebben dan een zoon van 2,5 en toen ook de eerste ronde zwanger en nu weer. Ik denk dat wij het volgende week gaan vertellen. We gaan dan namelijk op vakantie, dus wil het wel van te voren vertellen. Nog even met de partner overleggen, want dan moet het ook aan de schoonouders verteld worden vind ik. Hoe voel je je verder?