Zaterdag eisprong, nu positieve ovu-test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoAn1981, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Meiden, ik hoop dat jullie even met mij mee willen denken want ik snap er even niets meer van...Even mijn verhaal in het kort:
    28 november ben ik na 8 wk zwangerschap gecuretteerd. Vervolgens duurde het bijna 9 weken voordat mijn cyclus weer op gang kwam: 2 februari werd ik pas weer ongesteld. Toen de maand daarop op 9 maart, nu in april op 10 april. Als ik als lengte van de cyclus 32 dagen aanhoudt, een beetje het gemiddelde, kwam ik uit op een eisprong op 28 april. Op 25 april heb ik een ovu-test gedaan (had er nog 1 in huis) en die tekende licht positief, dus we zijn vorige week donderdag, zaterdag en gisterochtend aan het klussen geweest.

Nu werd ik vannacht wakker van de steken in mijn buik en die zijn in de loop van vandaag alleen maar erger geworden. Ik vertrouwde het toch niet helemaal, ben aan de Etos Zwanger Worden pillen en hoorde verhalen over dat je daardoor je eisprong heftiger kon voelen, dus ik heb een pak KV-ovulatietestjes gehaald. Het resultaat heb ik hier bijgevoegd: volgens mij duidelijk positief dus.

Ik snap er nu niks meer van...Heb ik nu dus mijn eisprong, en is mijn cyclus weer anders dan ik dacht? Of kan het ook aan iets anders liggen dat ie nu positief uitslaat? En ben ik nu nog op tijd om te gaan klussen? Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

Bijgevoegde bestanden:

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Welke ovulatietest heb je de 25e gebruikt? Die van het kruidvat laten vaak streepjes zien die voor positief aangezien kunnen worden. Ik heb zelf de afgelopen dagen ook die van het kruidvat gepakt.

Op de cyclusdag 17 was mijn streep ook donker en zou ik de test voor positief hebben kunnen aanzien. Echter was hij op cyclusdag 18 nog veel positiever. Zie hieronder

http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/241823d1335811566t-kruidvat-ovulatietest-ovulatie.jpg

uit jouw test kan ik dus niet zoveel halen. Eigenlijk zou je dus meerdere dagen moeten testen om er iets over te kunnen zeggen.

Het zou overigs heel goed kunnen dat je eisprong later is dan voorgaande cyclussen.

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Het lijkt erop dat je test genoeg zegt, en je idd je eisprong hebt! Een cyclus hoeft niet altijd gelijk te zijn. Mijn cyclus gedurende anderhalf jaar, sprong van 46-35-28-51 enz... dus nooit gelijk!
    Ik zou zeggen vandaag (en morgen) nog even doorklussen!

4. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Die van de 25e was ook van het Kruidvat.
    Even gewoon uit nieuwsgierigheid: de keren dat we vorige week geklust hebben, was dat dan 'voor niks', behalve dat het heel leuk is natuurlijk :) ? Aangezien we dan wel een heel aantal dagen voor mijn eisprong zaten?

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dat ligt aan het zaad van je partner en aan hoe goed je baarmoeder al toegankelijk was of niet.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Klussen kun je altijd nog even doen... baat het niet dan schaaadt het niet.

Maar deze ovutesten van KV zijn niet de favo van dit forum meid.... volgende ronde toch maar anderen halen van Sensitest of zwanger&kids.

Of het nu toch raak kan zijn? Zaadjes kunnen bij een juiste vagina- en baarmoederomgeving wel tot 5 dagen "overleven". Ik zie soms verhalen voorbijkomen waarbij het 8 dagen voor ovulatie zelfs nog is gelukt om zwanger te raken.

7. mammamia

mammamia Niet meer actief

Dit zijn mijn ovulatie testen, ook van het kruidvat, dus ik ben er wel enthousiast over, dacht namelijk dat ik ruim een week eerder al mijn ei had gehad...

De eerste is van 27 april
    De tweede van 28 april

We hebben alleen de 23e en de 29e geklust... dus er zit een kans in deze maand:D

Bijgevoegde bestanden:

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

en deze nog van de 29e april, weer negatief...

Bijgevoegde bestanden:

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Misschien is je luteale fase wel korter dan je dacht en is je eitje altijd wat later dan gedacht?

Deel Deze Pagina