hallo, ik heb de laatste keer mijn menstruatie gehad op 17 februari, nu zijn we dus aan het proberen. zijn er nog in februari-maart gestopt?
hai, ik ben ook onlangs gestopt. Eind jan, toen een maand nog condooms gebruikt en eind febr ongi geweest. En daarna lekker aan de klus, dus zitten nu in de eerste ronde.. Helaas gaat het deze maand niet lukken om te klussen tijdens de vruchtbare dagen , zeg maar. Ivm ziekte van mn man, waardoor het nu weer wat slechter gaat met hem.. Ik vind dit moeilijk te accepteren, ik wil zo graag snel kinderen, maja daar is iets voor nodig he?! maar goed, ik hoop dat we snel allemaal zwanger zijn! Grtjs, Taliaa
Je kunt het altijd proberen . Wanneer ik stop ga ik er voor het gemak even vanuit dat mijn cyclus wordt, zoals het was voor ik met de pil begon. 31 dagen.
Hoi, Ik ben ook gestopt met de pil, ik heb m`n laatste menstruatie op 5 maart gehad. Nu maar hopen dat ik snel zwanger ben
hallo, heb getest maar was negatief, maar allez nog niet gewanhoopt hé want ik kan misschien nog net niet overtijd zijn.