ja maar ik ga naar de dokter morgen en daar kunnen ze het wel.. dus tja hopen op het beste he ik ga slapen even tot rust komen want ik wordt best gek van me buik.. groetjes en weltrusten
En weet je al meer? Ben je nog heel jong omdat je moeder gek zou worden? Wel spannend hoor, maar laat je niet gek maken, succes meid. Groetjes,
Hey Bloem, Haar leeftijd staat naast haar bericht dus 18 jaar. Spannend meid ik hoop dat je ondertussen meer weet! Liefs, misspuma
hey hallo, ik ben naar de dokter geweest en die assistente zei dat ik zelf maar een test moest kopen want dat was veel goedkoper maja een vriendin van me was mee die zei dat ik 2weken overtijd was en ik ben volgens die test niet zwanger.. maar ik hoorde dus dat als je ngo niet overtijd ben gweest dat de test 9 van de 10 x negatief is.. klopt dat? en morgen moet ik ongesteld worden en als ik dat niet ben dan wacht ik een weekje af misschien dat ik het later wordt en anders ga ik maar naar de dokter toe.. groetjes mij
Ik denk dat je echt gewoon ongesteld gaat worden meis. Negatief is denk ik ook negatief. Je bent niet overtijd... ook geen 2 weken. Je hebt je pil doorgeslikt dus word je niet ongesteld. Groetjes
Ik vind het ook een VAAG verhaal, Laat ze gewoon een test kopen, en niet zo zeuren en zich druk maken over van alles en nog wat. Gewone vragen beantwoorden is leuker, dan dit soort vehalen.