welke klachten bij dat stomme ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bbibi, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dag dames!

Ik vraag me af welke klachten er nou daad werkelijk bij dat stomme ontpillen horen?
    Nadat ik 20 februari gestopt ben met de pil wordt ik maar niet ongi ..!
    al aan de teunisbloem en tarwekiem maar tot nu toe ter vergeefs!
    Vd week bij HA geweest en gaf aan dat je ook zonder ongi zwanger kunt worden! komt wel vrij weinig voor maar het gebeurd zei hij!
    Aangezien mijn man en ik nog kluste met condoom toch besloten maar zonder te doen en maar te kijken wanneer in eindelijk ongi wordt of beter zwanger (ja ja I know zeer minime kans!)

Nou hebben we heb di en gister voor ''het eerst'' zonder condoom gedaan... en nu opeens zon raar gevoel in onderbuik, pijnlijke steken steeds aan eierstokken... krampend gevoel.. en wordt ineens vanacht wakker dat ik moest plassen :(

Nu weet ik dat ik echt niet zwanger kan zijn! zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn! als ik net nu gesext heb en eisprong zou hebben gehad dus dat kan ook niet... maar hoort dit nu gewoon bij ontpillen, of zou ik toch ongi worden? :(
    iemand ervaring?

Groetjes Bbibi

2. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Hoi Bbibi.

Ik heb nu ook al 2 dagen zo'n rare buik, nooit eerder dat gevoel gehad. Idd ook steken krampen. Ik had zondag aan een.nieuwe strip moeten beginnen dus ik kan sowieso niet zwanger zijn. Als ik het morgen nog heb ga ik toch even langs de ha word hier niet vrolijk van.
    Vond een stukje online over symptomen ontpillen.

Liefs my86

3. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Ik herken je gevoel over dat ontpillen helemaal. Ikzelf ben 10-01-2012 gestopt met de pil en negen weken niet ongesteld geweest. In de laatste vier weken heb ik ook drie zwangerschapstesten gedaan. Omdat ik me zo raar en zwanger voelde. Had alle symptonen die je ook heb bij een zwangerschap. In week 9 op een dinsdag naar de huisarts gegaan en hij gaf me een verwijskaart voor de gyn. Nou drie keer raden, die donderdag werd ik ongesteld.

Elk lichaam is anders natuurlijk. Wat ik me nog goed herinner een week voordat ik ongesteld werd had ik geen pijntjes maar wel ineens hele dikke vieze witte afscheiding, en drie dagen later was ik ongesteld.

Sterkte en hopen dat je gauw je eerste ongesteldheid krijgt of zwanger bent natuurlijk.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @my86 : Ohh je bent dus pas recent gestopt! maar geen onttrekkingsbloeding meer gekregen dus nadat je stopte met de pil?
    Hmmm dat is inderdaad heel erg vreemd!...
    die heb ik wel gehad! maar vanaf daarna niet meer ongi geweest van mijzelf helaas! idd verstandig als het niet komt om toch maar naar de huisarts te gaan!!

@smegol, oh hahaha! dat zul je altijd zien inderdaad! Als je het niet meer verwacht dan komt het!
    Ik wacht nu al 12 weken bijna! en had al wel wat ongi gevoel en steekjes... maar nu is het toch opeens heel anders! veel meer kramp en steken echt in eierstokken! En allemaal moe!

Maar veel zal ik ook mijzelf aanpraten wss, omdat je zo graag zwanger wilt worden ben je met niets anders bezig... pfff wat kan een lichaam je toch voor de gek houden he?
    Ik moet nog even wachten als ik eind juli nog niet ongi ben dan moet ik naar gyn toe!
    hoop voor die tijd wel ongi te worden maar goed we wachten af! :) hihi

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ps. smegol veel succes vanaaf:D hopen dat het raak is (ik zag je banner... hihi)

6. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Ben van 1 mei tot 5 ongi geweest!! Dus weet niet waar me lichaam mee bezig.is. slikte de yasmin maar nog geen jaar!! Hoop dat het snel weg gaat!

Veel succes vanavond smeagol ;)

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ohh je hebt dus wel een onttrekkingsbloeding gehad dus nadat je stopte met de pil?
    Dan zal het wel goed zijn! dan is het nu wachten tot je voor het eerst van jezelf ongi wordt!! spannend meid!

8. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bibi! Ik heb ook vreselijk last van dat stomme ontpillen! Heb wel een onttrekkingsbloeding gehad en als ik uitga van een normale cyclus moet ik als dinsdag ongi worden.

Heb jij ook last van andere dingen? Ik heb hele zere tepels en misselijk geweest vandaag. Positief puntje is dat ik mij nu wel opgewekter voel zonder de pil;)

9. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Hoi Bbibi

Die heb ik idd gehad. Toch maar even de huisarts gebeld. Morgen kan ik.komen. wordt nog niet minder pfff!!

10. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang zijn jullie aan de pil geweest? Ik vanaf mijn 13e en wordt binnenkort 27

11. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Ik vanaf mij 14e maar heb 6 soorten gehad, dus ook heel vaak voor een.langere tijd gestopt. Schijnt dat ik allergisch ben voor een stofje in de pil. Slik nu nog geen jaar de yasmine en dat gaat eindelijk goed. Ben trouwens 26

12. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vindt het heel erg wennen om 'alles' wat je lichaam doet weer te kunnen voelen. Dit was bij mij al 13 jaar uitgeschakeld. Hoop dat alles straks weer op gang komt...

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ lunadog erg he dat je je zo beroerd kan voelen door die pil! Ik lijk wel zwanger wat natuurlijk onmogelijk is! Tja vrij vervelend! Lars van mijn borsten heb ik niet!
    Ik ben zon 11jaar aan de pil geweest en nu dus 3maanden zonder! Maar alleen ontrekkingsbloeding en geen ongi !

@ my86 goed dat je een afspraak hebt gemaakt! Hoop voor je meer succes hebt bij ha dan ik...pfff succes meid. Laat je nog weten hoe het afloopt!?

14. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hoi meiden,

Vervelend he dat ontpillen :( Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, maar ik ben er zo klaar mee. Ik zit nu in de 2e ronde en ben 16 april voor het laatst ongi geworden. Dit duurde 4 dagen. Maar daarna kreeg ik weer 2 korte bloedingen van een dag of 2 en nu alweer vanaf zondag! Ik dacht eerst, misschien een tussentijdse bloeding van het ontpillen. Maar nu lijkt dat wel erg lang te duren. Het is niet zoveel bloed als bij een ongesteldheid, ongeveer een inlegkruisje vol per dag.

Heb toch maar de ha gebeld en die heeft me vandaag bloed laten prikken om een vroege miskraam uit te sluiten. Daar had ik zelf nog niet bij nagedacht dus was wel ff schrikken. Woensdag (16 mei) is eigenlijk mn NOD maar ik snap er deze maand ff niks meer van. Voel me zo onzeker wat er in mn lichaam gebeurd. Misschien is het idd ontpillen, of een vroege miskraam of misschien toch wel zwanger? Maar goed, afwachten dus. En hopen dat het bloeden snel ophoudt!

Meiden, allemaal succes met het zwanger worden!!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    He jomy ohh wat vervelend meid!! Een miskraam zou dan idd ecen schrikken zijn!! Maar maak je niet te druk!! He kan ook gewoon bij het ontpillen horen! Heel je lichaam is gewoon van slag af!!
    Hopenlijk dat je cyclus gauw opgang komt en dat je maar snel zwanger raakt! :)

16. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Net bij de huisarts geweest! Uitgelegd dat ik met de pil ben gestopt, dat kon het niet zijn zei hij. Hij heeft gelijk even mijn eierstokken nagekeken, zagen.er goed uit ( ook weer fijn om te weten).Urine afgenomen geen blaas en nierbekontsteking! Wat dan wel? Weekend afwachten maandag anders terug.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hmmm wat vreemd!! Hopelijk gauw duidelijkheid!! Fijn dat je iig weet dat je eierstokken er goed uitzAgen!! :)

Bij mij nig steeds geen ongi te bekkennen... Wel nog wat misselijk en krampjes eierstokken er spierpijn billen/rug!! Geen idee wat mijn lichaam aan het doen is!

18. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Het is ook allemaal zo spannend he!! Ondanks dat ik heel erg misselijk was bij mijn.vorige zwangerschap was het zo fantastisch omdat mee te mogen maken. Dat gekriebel in.je buik heerlijk!!
    Hoop dat je snel ongi wordt!! Als mijn cyclus klopt, is bijna mijn eisprong!! Dat wordt even klussen hihi!!

19. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik ben er nu wel weer wat rustiger onder, ik heb gister bloed geprikt dus wacht de uitslag maar af. Hij heeft gelijk op alle hormonen getest. fsh, hcg, progesteron, oestradiol, en lh. Aan dat laatste kon die dan zien of mn cyclus alweer op gang is...

Maar vandaag is volgens mij meer oud bloed. maarja, als het een uurtje in je inlegkruisje (soorry voor de details) zit, lijkt het ook al op oud bloed. Maar vandaag was het 2x een streepje in mn inlegkruisje, dus viel het mee. met afvegen was het ook bruin, terwijl dat van de week rood was. Dus ik hoop dat het nu ophoudt?!

Ik zat ook te denken: 16 april was ik voor het laatst ongi, de dag daarvoor had ik een zw test gedaan en die was negatief. En 30 april had ik een postieve ovu test en 6 mei begon dat bloedverlies (5 dagen), dat kan toch niet al een miskraam zijn? Ik heb ook gelezen van een innestelingsbloeding, maar kan dat 5 dagen lang een beetje zijn? Volgens mij ook niet of wel?

Misschien dat ik het dan toch maar op ontpillen moet houden en gewoon even de uitslag afwachten...

Maar vraag me dus af hoelang een innestelingsbloeding kan duren, weet iemand dit?

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @my86 spannend dan idd zou voor de zekerheid ook blijven klussen! Je weet toch nooit wanneer t raak kan zijn! Daaro
    Dat wij ook maar zijn begonnen zonder voorbehoedsmiddel! We zien wel wanneer t raak is of dat ik ongi word!?er komt altijd eerst een eisprong en dan pas een menstruatie! Dusja we zien wel wachten het rustig af :) succes met klussen meid!

@ jomy ohhh kan daar jouw ha op prikken ja? Wat fijn ! Kan hij zien of je cyclus weer opgang is? Hmm mijne zei dat hij niks kon doen? Wat vreemd! Zou ik ook wel eens willen zien of cyclus opgang komt?? Hihi
    Nou spannend nog even meid! Hopelijk ook voor jouw gauw (opnieuw) raak! Wanneer krijg je uitslag van je ha?

Deel Deze Pagina