Ben sinds gisteravond niet fit, heb pijn in mijn onderrug, naar gevoel (soort van tintelingen) in mijn rechterbeen wat op sommige plekken ook pijnlijk is, mijn rechterbeen is iets dikker (niet extreem dik), mijn baarmoeder is erg gevoelig en pijnlijk op sommige stukken, ik zit wat hoger in de temperatuur (38 graden), ben misselijk, kortom voel me beroerd. Mijn bloeddruk schommelde vandaag nogal, hoogst gemeten 153/98 en laagst gemeten 128/75. Iemand enig idee wat het kan zijn, moet ik me zorgen maken of hoort het er gewoon bij (de laatste loodjes..., wellicht voortekenen van op hande zijnde bevalling)?
Ik loop in het zkh en heb daar van de week al een keer voor niets gezeten. Nu weet ik wel (dat zeg ik zelf ook altijd) beter een keer te vaak dan te weinig gebeld, maar moet er niet aan denken om nu ik me zo beroerd voel twee, drie uur in het zkh te zitten om vervolgens weer naar huis gestuurd te worden.
Maar je wilt toch juist nagekeken worden omdat je zo beroerd bent? Snap dat zolang daar zitten geen pretje is, maar je wordt er zelf alleen maar beter van? Succes!
Uiteindelijk toch maar gebeld aangezien de koorts verder steeg en maar goed ook. De pijn werd onhoudbaar en ik heb vermoedelijk een urineweginfectie. Ivm de koorts hebben ze me opgenomen en heb ik nu een infuus met antibiotica. Nu maar hopen dat het helpt en ik snel weer naar huis mag. Overigens ook wel weer fijn nieuws gehad, op de echo van vannacht was te zien dat ons mannetje weer in hoofdligging ligt (lag over dwars), nu duimen dat hij zo blijft liggen!
@ster nou ondanks al die narigheid van de urineweginfectie toch nog heel fijn nieuws gekregen dan, wat lijkt me dat een fijn idee nu duimen dat je kleine zo blijft liggen en ondanks de antibiotica toch proberen om er nog even van te genieten he hoeist nu met de pijn dan is dat wel weggetrokken? en maar goed dat je hebt gebeld, wie weet had je nog veel meer pijn gehad als je niet gebeld had! en wel al een idee hoelang ze je willen houden in het zkh? succes nog ffies!
Het is inderdaad een fijn idee dat het weer met zijn hoofdje naar beneden ligt, ik hoop alleen dat het zo blijft. Hij was vanmorgen weer heel erg druk, dus hoop niet dat hij weer weggedraaid is. De pijn is al wel iets minder, maar nog niet weg. Artsen weten nog niet precies waardoor het komt, niet al mijn klachten passen nml bij een urineweginfectie. Koorts is gelukkig wel gezakt en als alles goed gaat mag ik morgen weer naar huis.