innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stephie86, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik ben 1 dag te laat gaan menstrueren (helder rood)...denk ik?
    Nu zit ik op dag 2 en is het al bijna over..
    Normaal gesproken 4 dagen ongi...?

kan dit innesteling zijn?? Of gewoon ongi van ronde 3???

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    aan je handtekening zie ik dat je pas bezig bent? Klopt het dat je ook pas van je pil of anticonceptie af bent.. dan kan het ook bij het ontpillen horen... een innesteling een dag na je NOD is ook niet logisch.. en is nooit een hele dag helderrood bloed, ik denk dat je nog aan het ontpillen bent...

3. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga dit topic in de gaten houden.. Ik ben een week te vroeg ongesteld geworden.. Vind het vooral raar dat ik vorige week volgens mij ook pas mn ei had (vorige ronde pas na 14 dagen ongesteld..) Gisteren (eerste dag) was gewoon normaal maar vandaag helemaal niet meer zo veel.. Ga er wel gewoon van uit dat het mn menstruatie is, maar blijf het raar vinden!

4. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh en bij mij is mn menstruatie meestal donker met een beetje rood, dus nu ook..

5. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Maart gestopt met pil ja.. maar ontpillen.. ik haat dat woord nu al.. heb gewoon mooie cyclus verder...

6. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    In alle rondes heb ik nu 2 cyclussen met een vroeg ei (dag 10) en 2 cyclussen 1 of 2 dagen "overtijd" maar ik heb dan ook een korte luteale fase (gemiddeld 11 dagen)
    En ook weleens 2 dagen gemenstrueerd en soms wel 5 dagen.

Vorige maand 2 dagen overtijd. Maar wel een gemiddelde mensturatie.
    De gedachten zit er dat ik zwanger kan zijn. Maar echt geloven doe ik dat niet omdat mijn temp weer gewoon laag is.

Kortom het is iedere maand anders. Wil je het zeker weten, doe dan een zwangerschapstest.

7. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik wacht het af.. Maar Was benieuwd of het zou kunnen.. Ook wat stress afgelopen dagen en komende tijd...

Deel Deze Pagina