Hallo allemaal Ik ben Janiek en zeer verrast dat ik nu zwanger ben van de 3e... Niet verwacht, maar geweldig nieuws. Wie is er nog meer in februari uitgerekend? Groeten janiek
Hey dames, Allen gefeliciteerd Ik ben uitgerekend voor 6 februari , het is ons eerste kindje Wat spannend seg, vind ik toch vooral Jullie al ergens last van?
HoiHoi.. Gefeliciteerd zwangere..!! Ik ben 8 februari 2013 uitgerekend.. Van ons eerste kindje..!! Mijn kwaaltjes tot nu toe zijn: Gevoelige borsten (lijkt ook dat ze al gaan groeien) Smorgens half uurtje misselijk, stemmingswisselingen..!! Niet altijd even leuk voor mijn man. xx
Heeej Meiden, Gefeliciteerd allemaal!!!Ik ben zwanger van ons tweede kindje en ben 2 februari uitgerekend als alles goed gaat!! Spannende tijd!!!
Hallo, ik moet ook in februari 2013. Heb een onderwerp aangemaakt in de zwangerschapsclubs gezellig daar kletsen joh!
Hallo allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben ook net zwanger 4 + 2 dagen. Ik geloof dat ik dan 9 februari uitgerekend ben. Ik ben ook heel bang dat het mis gaat. Het heeft 1,5 jaar geduurd en 1 jaar in de MMM. Ik voel me vandaag goed. De dag voor mijn NOD en dag na mijn NOD voelde ik me echt zwanger. Misselijk, pijnlijke borsten en veel plassen. Nu neemt het af. Dus genieten kan ik eerlijk gezegd nog niet echt want ben zo bang dat het mis gaat.
Dankjewel meiden, jullie ook allemaal gefeliciteerd! Ik heb eigenlijk nergens last van, ben alleen erg moe en m'n tepels zijn gevoelig, hoopte dat t zo zou blijven maar werd vanochtend erg misselijk, hopen dat het niet doorzet! Heb trouwens wel heel veel jeuk ook zo'n vervelende kwaal! M'n smaak is wel anders, vind spinazie nu namelijk echt heel erg smerig nu bah! Hoe is het met jullie? Liefs
Het is niet de bedoeling dat dit een klets-topic gaat worden dames. Hier is speciaal een februari 2013 club voor aangemaakt.
Hallo dames, Ik heb vanochtend positief getest! Dus zal ook ergens in feb uitgerekend zijn!! Ben echt zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hooii Aanstaande mama's Iedereen nog gefeliciteerd.. Kan echt niet wachten tot 25 juni afspraak bij verlos. en 27 juni echo..!! Denken jullie er ook elke dag aan? ik wel kan mijn gedachte nergens anders plaatsen iemand tips..? ben bang dat het als nog mis gaat. Voor de rest erg gevoelige borsten, "ongesteldheid"krampen, Beetje vies om het te vragen maar hebben jullie ook last van afscheiding de ene dag gewoon normaal en de andere dag beetje bruin/geel? en de misselijkheid is sinds gister ver te zoeken xx
Hoi zwangere meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben zelf 5,5 week zwanger van ons eerste kindje. Ben rond 3 februari uitgerekend. Maar waarschijnlijk ben ik al een maand langer zwanger, maar dit weten we pas met de eerste echo 9/7.. Dit omdat ik al ruim 5,5 week last heb van mijn buik (elke dag steken, vooral als ik zit en lig), al een tijdje harde tepels heb, in april elke dag misselijk en emo was (nu niet meer) en mijn menstruatie van eind april eerder kwam en korter duurde dan normaal: dit kan dus ook een tussentijdse bloeding zijn geweest. + ik heb sinds een weekje al een klein zwangerschapsbuikje. Dus misschien ben ik toch niet in februari uitgerekend.. Word gek van onwetendheid! Ben dus extra benieuwd naar mn 1ste echo! Nogmaals gefeliciteerd!! Groetjes Syl
Hallo allemaal, Als eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij zijn naar 15 maanden eindelijk ook zwanger. Ben zwanger geworden met hulp van clomid 150mg. Hebben 18-6 op onze trouwdag onze 1e echo. Hopelijk zit alles goed daar binnenin. Ik ben als het goed is rond 5-2-2013 uitgerekend Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben !!! Voel me verder goed, heb krampjes en steekjes maar komt doordat de baarmoeder groter is aan het worden alles plaats aan het maken is. Ik maak me verder geen zorgen, ik heb gevoel dat het wel goed zit. Heb zelf pas op 3 dagen na mijn NOD positief getest, 5 dagen ervoor was het nog negatief!
Hoi Hoi! Hier ook een februari mama als alles goed gaat, wij zijn zwanger van onze eerste, na 18 maanden! wat leuk dat we ongeveer allemaal tegelijk zijn, ik ben rond 6 febr uitgerekend..
iedereen gefeliciteerd. gister mijn eerste echo gehad en uitgeteld op 2-2-13 en voor nu lijkt het een tweeling
Wat leuk Debby! Wij hebben ook kans op een meerling, ivm dat ik zwanger ben geworden door clomid 150mg. Ben echt benieuwd naar de echo de 18e!