Hoi iedereen! Ik durf het eigenlijk nog niet te geloven, maar de test die ik vanochtend heb gedaan op mijn 2e dag overtijd, was heel duidelijk: IK BEN ZWANGER! (zie foto van de test in mijn album) Mijn man en ik zijn sinds april 2005 al aan het proberen om zwanger te worden dus we kunnen wel zeggen: ein-de-lijk is het dan zover Ik ben er ook erg dankbaar voor dat het op de natuurlijke manier is gelukt. Je hoort hier ook veelal anders en dat hele traject lijkt me toch erg moeilijk en ik neem mijn petje af voor al die meiden die toch altijd superpositief overal tegen aan blijven kijken (mag ook wel eens gezegd worden). Nou ik ga even verder zweven op mijn roze wolkje Alle andere meiden die ook net weten dat ze zwanger zijn: GEFELICITAAAAARRRRTTT! Veel liefs, Linda
SUPER MEID! Van harte! Wij zitten ook in ronde 23 dus ik weet hoe het voelt, maar ben erg blij voor je! Liefs Mirre
Onwijs gefeliciteerd! Wat een doorzettings vermogen zeg, 23 rondes... bijna 2 jaar... Vraag me af of ik het zou kunnen...