Hallo, Ik ben zwanger van mijn eerste kindje! 7 mei 2012 gestopt met anticonceptie, eergisteren getest en ben 3+ weken zwanger! Gisteren gelijk naar de huisarts om het te melden en aangemeld bij de verloskundige voor een echo. Ik weet dus niet hoe lang ik al zwanger ben, ik ben nl. 3x ongesteld geweest na het stoppen met anticonceptie maar ben wel zwanger geraakt. Eigenlijk weet ik ook niet precies hoe ik zoiets uit moet rekenen Ik vermoed 4 á 5 weken. Iemand die misschien met me mee wil denken? Op 7 mei 2012: Nuvaring uit 10 mei t/m 13 mei: Ongesteld 22 mei t/m 25 mei: Ongesteld 11 Juni: Positieve zwangerschapstest Ik denk dat een echo zal moeten uitwijzen wanneer ik zwanger ben geraakt, of kan iemand het me ongeveer vertellen? Ik ben zo gelukkig, maar ik voel me ook schuldig dat het zo snel gegaan is. Er zijn zoveel mensen die zoveel moeite moeten doen om zwanger te raken. Vooral in mijn naaste familie duurd het zeker 1,5 jaar voor iemand echt zwanger raakte. Vandaar dat ik dacht alvast te stoppen met anticonceptie en dan maar te zien wanneer het ervan zou komen. Gelijk raak... Ik voel me ontzettend bevoorrecht en ik wou dat ik allen die dit lezen met minder geluk, een beetje geluk van mij mag meegeven!
Ha Elijfay, Heb niet zo'n ervaring met dat gereken. Misschien dat een ander dat voor je kan doen Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Aan de ene kant idd moeilijk dat anderen er lang over moeten doen, maar ik zou er maar blij mee zijn dat dat bij jullie niet het geval is! Ikzelf ook helemaal spontaan zwanger geraakt en nog vrij snel ook. Veel geluk met je zwangerschap en hopen dat alles goed mag gaan!
Van harte gefeliciteerd hoor! Geniet ervan! Wij hebben 3 jaar moeten wachten maar tis je van harte gegund hoor! Heb een fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd!!! Ik ken het gevoel ben beide keren ook meteen zwanger geworden na t stoppen met de pil. Heel fijn en idd daar mogen wij blij om zijn , maar toch een soort schuld gevoel naar vriendinnen toe waarbij t almaal niet zo lukt.....maar geniet ervan!!! Was die 2 e keer geen innestelbloeding?! Wanneer echo?
Bedankt voor jullie reacties! Zou best kunnen dat het innestelingsbloed was, het was niet heel veel en ook niet echt continu rood bloed. Ik krijg een oproep voor een echo, dus wacht in spanning af! Uiteraard zal ik een berichtje plaatsen als ik de exacte datum weet. Ben zooooo benieuwd!
Gefeliciteerd! Ik ken je 'schuldgevoel' ook wel een beetje... Ik heb ook mensen in mijn omgeving bij het wie zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is... Dat ik zo vlug zwanger mocht zijn maakte me dan wel eens onrustig... Geniet ervan! En ik hoop dat je een mooie echo hebt!
Gefeliciteerd meid!! probeer je niet schuldig te voelen alleen maar dankbaar. je kunt er toch niets aan veranderen he? Bij de eerste was ik na 6 maanden zwanger, toen 15 jaar niet en nu na 2 maanden.... Een hele fijne en mooie zwangerschap gewenst!!!
Eerst van harte met je zwangerschap. Om te berekenen hoelang je ongeveer zwanger bent moet je de eerste dag van je laatste menstruatie als dag 1 tellen hoop dat je er iets aan hebt
Gefeliciteerd! en inderdaad wat snel zeg! Zelf ben ik in sept. 2011 gestopt met pil, helaas erg onregelmatige cyclus. Na de 1e maanden "op de bonnefooi klussen" heb ik vh weekend maar eens een ovulatie-testje gedaan, die was heel positief, wel raar idee dat je dan heel bewust voor een kindje "het bed induikt", haha! Ik vind het erg lief dat je het andere vrouwen ook gunt om zo snel mogelijk zwanger te zijn, maar voel je niet schuldig, de ene vrouw is de andere niet, elk mens zit anders in elkaar. Heel veel suc6 en een voorspoedige zwangerschap gewenst!
Proficiat! Enne niet schuldig voelen hoor! Het is iedereen gegunt en de een heeft meer geluk dan de ander and that's life! Zag dat je de Nuvaring gebruiktte en dat scheelt ook weer, want dan hoeft je lichaam niet te ontpillen. Geniet er lekker van!