Na een ongeplande zwangerschap, die overigens wel heel erg welkom was, maar helaas uitliep op een miskraam.. Na een tijdje twijfelen wat te doen toch besloten om er gewoon voor te gaan. De moedergevoelens (en papa-gevoelens ) waren toch op komen zetten en hadden geen zin om weer te verdwijnen! Dus met volle moed begonnen maar helaas, ronde na ronde een negatieve test en een paar keer een schijnzwangerschap. Maar nu, op de 22e ronde, mag ik toch heel erg blij zeggen..... Wij hebben een 2e streep mogen zien op de test! Een mooie roze streep! Iets wat ik eigenlijk niet echt meer verwacht had. De laatste menstruatie was op 10 januari en ondanks dat ik me echt 100% zwanger voelde, bleef ik maar negatief testen. Tot vandaag. Wij zijn ontzettend blij... Nu maar hopen dat alles goed gaat. Maar we zijn al een eind!
Hey! Gefeliciteerd joh! Geweldig nieuws! Ik denk dat ik me jullie blijdschap goed voor kan stellen, mijn mannetje en ik zijn deze maand (ronde 23) ook zwanger geworden. Geniet ervan meid! We hebben er lang genoeg op moeten wachten
Wat fantastisch meid! Van HARTE gefeliciteerd, want het is je echt gegund! Je doorzettingsvermogen is beloond na 22 rondes :-D Geniet van je zwangerschap meid.
Dankjewel allemaal! Ik heb vandaag weer een 2e positieve test gedaan, we kunnen het gewoon niet geloven! Zo gewend aan dat ene streepje, nu zijn het er ineens twee!