Lichte streep vals positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by JosieJ, Jun 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb vandaag getest met een dipstick van zwanger en kids (die test vanaf 20 MLU)op 9 dpo, hierop verscheen vrij lichte streep maar wel mooi roze. Ik weet dat ik niet zo vroeg moet testen maar ja ik kon het weer niet laten. Nou heb ik 2uur daarna getest met de vroege test van testpoint, deze test kan al vanaf 12 MLU. Op deze test stond echter een heeeeeeeeeel licht streepje. Nu ben ik dus erg onzeker. Zijn er mensen die bekend zijn met die testen? Of zou het er misschien aan kunnen liggen dat ik 2 uur na de eerste test niet genoeg hcg had omdat dit te snel was?

Groetjes

2. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 6dagen voor nod met zwanger&kids getest en zie mij banner en 3dagen voor nodig cb en daar stond op zwanger 1-2

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hmmm ik hoop het! Baal er van dat de test van testpoint gevoeliger is maar een veel lichtere streep laat zien! thanx voor je reactie!

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ik had die ook, op 10dpo gaf die een lichte streep...en zie mijn banner ...hij is al 6 maanden weer :p dus kan zeker...maar zou toch ff je NOD afwachten voordat je begint te juichen...het kan zo vroeg wel positief zijn, maar altijd nog mis gaan he.......

succes!!

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Haii, ik weet het... Maar ik kan mezelf gewoon niet inhouden, ik dacht ik doe die van z&k, dan zijn ze maar op ook, maar toen die positief was heb ik direct andere gekocht, had ik beter niet kunnen doen omdat die tweede streep lichter was, was wel een andere test maar wel gevoeliger... Ach ik hoop dat het kwam doordat ik te snel na de eerste test weer geplast heb :)

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Je hebt hier al een topic over geopend, dus deze sluit ik.

Share This Page