yoehoeeeee wij zijn zwanger ... Net kruidvat positief getest! Moeten we nu nog meer testen doen? Zo blij!!
Van harte! In principe hoef je niet meer testen te doen, hoewel ik denk dat velen vaak ook nog een digitale van CB doen, die geeft namelijk ook aan hoe ver je ongeveer bent. En er zijn ook meiden die bijna dagelijks een test herhalen, maar dat vind ik persoonlijk wat overdreven.
Oooh leuk! Gefeliciteerd! Een extra digitale test kan nooit kwaad natuurlijk. Ik heb 3 KV testen gedaan en 1 clearblue vorig jaar.
Gefeliciteerd! Als je nog een test hebt kan je er nog een doen... Ik heb zelf ook meerdere tests gedaan. Kon en kan het niet geloven en kamp met onzekerheid of de baby wel blijft plakken, maar probeer me in te houden! Geniet van je zwangerschap!
Hallo allemaal, Ik ga morgen nog even een clear bleu digital testje doen, met die indicator ... Heel spannend!!! Hopelijk weer positief! Bedankt voor de leuke berichtjes, heel voorzichtig ben ik al aan het juichen
Dankjewel, ik vind het zelf ook nog moeilijk om te geloven ... Ik heb een Clear Blue test gedaan vanochtend en die was gelukkig weer positief Nu heel hard duimen dat het kleintje blijft plakken! Dus ik begrijp je onzekerheid ....
Ik heb inderdaad voor de zekerheid nog een Clear Blue digital testje gedaan en die gaf zwanger 2-3 weken aan ... Hierbij laat ik het ook ... maar wel heel hard duimen dat het kleintje blijft plakken