Hallo dames, Heb al even gegoogled, maar ik kan geen concreet antwoord vinden. Ik ben in week 1 van de pilstrip 1 pil vergeten.. op dag 5 om precies te zijn. Deze heb ik niet als nog in genomen want ik kwam er de avond daarna pas achter. Ik heb gemeenschap gehad in week 3 van de strip en heb eergister avond de laatste pil van de strip gehad. Nu lees ik dat als je in week 1 de pil bent vergeten, 7 dagen gemeenschap met condoom moet hebben.. Houdt dat dan in dat ik geen risico op een zwangerschap loop?
Als je pas in week 3 weer gemeenschap hebt gehad zou ik zeggen dat het veilig was hoor. Is immers minimaal 7 dagen later toch?
Dat was mijn redenatie ook.. en heb ik gemeenschap gehad een week voor de verwachte menstruatie. Als er al een eisprong zou zijn, zou dit toch 14 dagen voor de menstruatie zijn lijkt mij. Maar weet niet zeker of dit wel zo werkt als je aan de pil bent en maar 1 vergeet..
Volgens mij werkt dat bij de pil niet zo hoor... anders even de gebruikshandleiding van je pil een keer doorlezen...