zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liesje88, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb de laatste keer steeds gewacht met testen tot ik ongesteld moest worden. En toen durfde ik nog niet dus weer gewacht... En toen ik 3 dagen later testte verschenen er meteen 2 dikke strepen.. Probeer anders toch te wachten als dat lukt

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Kon dus niet wachten hihi.. zou vandaag ongi moeten worden, maar was dus negatief en wacht nu idd nog 3 dagen.. en dan eventueel opnieuw..
    Welke test heb jij gebruikt?

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Negatieve test dus, maar ben ondertussen hartstikke misselijk..
    Als iets bijzonders zou doen nu, komt m'n maag omhoog zo voelt in ieder geval

4. Marieke1987

4 jul 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb gisterochtend een test gedaan, en daar kwam na 20 min een heel licht streepje naar voren. Ik was nog niet helemaal overtuigd, aangezien ze altijd zeggen: buiten de afleestijd niet meer geldig. toen heb ik 's middags een test gedaan van predictor en die gaf na 15 min een heel licht streepje. In de bijsluiter heb ik gelezen, dat het streepje (als je zwanger bent) blijft staan, zodat je het kan bewaren en in een fotoboek etc kan plakken.

Kan ik hieruit concluderen dat ik zwanger ben?

Ik ben heel benieuwd! Heeft iemand hier ervaring mee?

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heb hier geen ervaring mee, maar welke test heb je gebruikt? Anders kun je miss ook nog de digitale van cb gebruiken die zijn heel gevoelig.. want die gaf bij mij vorige maand bijna gelijk resultaat

Deel Deze Pagina