Hallo allemaal, Wat een verrassing voor ons toen we erachter kwamen dat ik eindelijk zwanger ben. Mijn vriend en ik hebben 4 jaar geprobeerd om zwanger te worden en we kregen te horen dat dit waarschijnlijk ook niet meer zou gebeuren. ( maar 10% kans) We gingen er echt niet meer vanuit. Maar nu 1,5 jaar later ben ik zwanger!!! Nog maar 6-7 weken maar toch zwanger is zwanger Ik heb twee knullen uit een eerdere relatie. De oudste 10 jaar en licht autistisch en de jongste of nu middelste bijna 9 en hij heeft adhd. Het leeftijdsverschil is best groot en ik ben benieuwd of er meer mama's en papa's zijn die in deze situatie zitten. Hoe waren de reactie's van de oudere kinderen toen het bekend gemaakt werd? Ik ben benieuwd
hoiiii, hier is het leeftiijfsverschil nog groter . ikzelf heb een zoontje van bijna 12 uit een vorige relatie. mijn man heeft een dochter van bijna 16 jaar uit zijn vorig huwelijk. wij zijn 10 jaar samen, en op 27 augustus 2 jaar getrouwd. op 26 december verwachten wij onze kleine spruit. hier waren de kinderen heel blij. met de dochter vielen er zelfs tranen van geluk. onze beide kinderen wilden dadelijk gaan shoppen voor de baby . men zoon had van de kermis een hele grote smurf gewonnen...en dit was voor de baby . beide kinderen zorgen zo goed voor me en helpen heel goed en kijken erg uit naar de geboorte . ze zijn ook met ons mee mogen gaan naar de echo . we betrekken hen met zoveel mogelijk. wij genieten er echt van groetjessss
hier ook weer zwanger de oudste is 14 jaar zowel van mijn man als van mij en de meiden reageren ontzettend enthousiast, mijn dochter gaat allemaal dingen laten maken met "i love kim" erop gefeliciteerd lekker laten verwennen
Gefeliciteerd! Hier ook een samengesteld gezin: manlief heeft al 3 kinderen uit eerste huwelijk (vrouw overleden) van 20, bijna 19, bijna 18.. Ons eerste zoontje is in maart 2011 geboren en deze is zeer liefdevol ontvangen door de oudere kinderen Nu weer zwanger en ook deze is voor allen heel erg welkom <3 Iedereen moet even positie zoeken na de geboorte, maar hier ging dat erg goed en snel zat iedereen in zijn/haar nieuwe rol.. namelijk grote broer/zus zijn