Hoe onwerkelijk!!! Zit al de hele dag met kippenvel! In 2005 begonnen wij voor ons eerste kindje, in 2009 kwamen we er achter dat ik PCOS had en zijn we uiteindelijk zwanger geworden in de MMM! Een hele slechte zwangerschap gehad, waardoor ik bang was voor een 2e kindje. Toch al die tijd (2j4mnd dat onze dochter nu oud is) de natuur zijn gang laten gaan; kans was toch klein ivm PCOS. Laatst vertelde ik ngo tegen mijn man; zie je wel, lijf doet het niet en zal het nooit doen ook! Want had elke keer weer lange cyclussen en nega testen... Nu dus weer, al 3 maanden na de laatste menstruatie... Maar dat komt vaak voor... Maar nu al weken wat klachten en sinds vorige week een dikkere buik, misselijk, last van bekken... En toen ik van de week ineens last had aan mijn tepels toen dochterlief bij me dronk en iemand anders zei van, joh, dat had ik toen ik net zwanger was... Toch maar eens gaan testen. En ja hoor!!!! WE ZIJN ZWANGER!!! Echt ongelooflijk, we zijn zooooo blij!!!! Hebben er natuurlijk geen idee van hoe ver we zijn! de CB test zegt iig langer dan 5 weken! Mijn gevoel zegt 8 of 9 weken. Hopelijk kunnen we gauw voor een echo!
Gefeliciteerd!!wat een wonder! Heerlijk voor jullie, hopelijk voel je je goed en ga je lekker genieten
Wowww van harte gefeliciteerd! Hopenlijk ben je al een heel eind,dat bespaart je weer een hoop onzekerheid! Wanneer had je voor het laatst negatief getest? Zo kun je Mss een beetje achterhalen hoe ver je kunt zijn. Ben erg benieuwd hoever je bent. Geniet er maar lekker van!!
Bedankt meiden! Had deze cyclus helemaal nog niet getest! Deed ik telkens pas als de cyclus wel heel erg lang ging duren... Heb dus echt helemaal geen idee!
Ik ben je naam vaak tegengekomen omdat we destijds bijna gelijk opgingen met onze zwangerschappen. En nu dus een tweede op komst....geweldig, van harte gefeliciteerd! (ps. doe niet mee dit keer hoor!)
Gefeliciteerd. Mooi dat het deze keer toch ook ineens spontaan (onverwacht) kan. Geniet ervan. Hopelijk krijg je snel een echo en weet je meer.
Lieve nath, gefeliciteerd!.hopelijk zal dit een zeer ongeompliceerde zwangerschap zijn waarbij je lekker thuis mag z zijn en zelf het kamertje mag inrichten!
Jeeeeeej gefeliciteerd!! Hopelijk nu wel een fijne zwangerschap waar je van kan genieten! Dikke knuffels.
Hee, wat een geweldig nieuws meid; echt fijn voor jullie. Super gefeliciteerd! Had het idee al een tijdje dat je weleens zwanger kon zijn. Vraag me miet waarom, maar het is zo. Hopelijk komt alles goed dit keer!