Etos heeft ook eigen merk testen die al vanaf 10ugl testen ipv 20 zoals kruidvat. Alleen kosten die 10 euro voor 1. @ytest, hey mop ze kunnen jou toch niet negeren
Zo ben weer terug! Heb etos huismerk gekocht 2 stuks dus ga zo eventjes 1 doen en als die negatief is morgenvroeg de andere.. Durf bijna niet meer te hopen was zo blij door die van vanmorgen. Maja die hoop is nu zo'n beetje weg
ik zou over 3 dagen nog keer testen met de kv5 dan zijn hcg hormonen verhoogt als je zwanger zou zijn moet er een duidelijk 2e streep staan !!!
Oh? Welke gevoelige is dat dan??? Miischien wel iets voor mij. Of toch niet want ik ben testverslaafd @ts... duim duim! Hopelijk heb je straks een duidelijkere test. Maar als je denkt : deze urine is lichter als vanmorgen zou ik nog wachten met testen.
Ben me nu toch chagerijnig. Je gelooft het nooit doe die test loop weg om me bakje schoon te maken. Legt me vader die test gewoon op ze kant tegen de parasol aan omdat hij de tafel wil schoonmaken!! Test dus negatief die controlenlijn stond compleet op de verkeerde plek dus test verpest. Dat word nu dus morgen vroeg.... Pffffff
Daarom test ik ook altijd alleen. Geen gebemoei als ik keer op keer even moet turen. En dan weet ik zeker dat er niet veel mis kan gaan.
Pff nou indd!! Hij pissig op mij omdat IK wegliep Nouja hopen dat ik morgenvroeg wel een positieve test heb...
Hmmm... ik testte regelmatig op de wc en na het terugdoen van het dopje deed ik de test dan bijv in mijn broekzak/ochtendjaszak etc .. maar ik heb altijd gewoon een controlestreep op de juiste plek gehad .. Of de test nou op zijn kop/kant/overdwars etc lag ...