Zwanger!!:):)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door JAM1987, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na anderhalf jaar ben ik eindelijk zwanger!!:)

Gisterochtend had ik getest, omdat ik al ruim 2 weken ontzettend zere borsten had, ontzettend moe was, wisselende buien. En m'n laatste menstruatie was zo anders dan normaal. Duurde 8 dagen i.p.v. 5 dagen en het zette niet door.
    Na het testen was ik zo blij dat de tranen in mijn ogen sprongen. Vriendlief schrok wakker na mijn enthousiaste kreten, hahaha...:);)

Nu het goede nieuws een beetje is gezakt, maak ik me toch wel zorgen. Heb ik de test wel goed afgelezen(zie bijlage voor foto test)? Ben ik wel echt zwanger? Ben zo aan het twijfelen nu. Ga straks nog even een test kopen van clear blue om te kijken hoelang ik volgens die test zwanger zou zijn.

Afgelopen nacht heel slecht geslapen. Veel honger en af en toe misselijk. Nu last van mijn onderbuik, lijkt een beetje alsof er een menstruatie aan zit te komen...:(

Groetjes JAM1987

Bijgevoegde bestanden:

2. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    De test ziet er goed uit. Lijkt me duidelijk, zwanger!!!! Gefeliciteerd!!!

Ik heb zelf vandaag ook positief getest maar ik twijfel er zelf ook aan. Ik heb echter foto's op het forum gezet en krijg allemaal positieve reacties dat ik zwanger ben.
    Gewoon deze week nog maar een (of 2,3,4) keer testen denk ik om je zelf ervan te overtuigen haha.

3. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    volgens mij zegt de test echt dat je zwanger bent
    geniet er maar lekker van

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Gefeliciteerd!

Weet je zeker dat je 6 weken bent? Vindt je test voor dat termijn namelijk best licht, maar kan dus ook een verlate innesteling zijn, en dat hè eenmalig een uitschieter qua eisprong hebt gehad.

Genieten meid, die streep kan je niet verkeerd aflezen hoor :).

5. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!!:) Dan ga ik er maar vanuit dat ie positief is.
    Lichamelijk klopt het ook wel denk ik, ontzettend zere borsten en vandaag zo'n buikpijn gehad dat ik bijna flauw viel. Echt menstruatiepijn, wat een beetje twijfel creert. Maar ik lees overal dat die buikpijn normaal is in het begin, dus zal wel goed komen!:)

Jullie nog veel succes tijdens jullie zwangerschap!!

6. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd je bent echt zwanger hoor en om je een beetje gerust te stellen ik had in het begin van de zwangerschap ook menstruatiepijnen zolang je niet erbij ook nog veel bloed verlies is er niks aan de hand ik was ook erg onzeker er over en heb wel 6 testen gedaan vanwege ongeloof haha nu ben ik 16 weken ver en voel me prima succes en een fijne zwangerschap

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

9. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Die test is zeker positief!!! Van harte meid!
    En al die kwaaltjes die je noemt, dat hoort erbij. Geen zorgen om maken.

10. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

11. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd en geniet ervan. De menstruatiepijn hoor erbij

13. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Gefeliciteerd , geniet ervan ...

14. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve reacties en geruststellingen...:);) Was toch even langs de dokter geweest, maar die zei het zelfde als jullie, hahaha..

Donderdag 30 augustus de eerste echo, zo spannend allemaal!!:):)

Liefs, JAM1987

15. jitsie

jitsie Lid

15 aug 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat streepje is toch echt een streepje, dus je bent echt zwanger... gefeliciteerd hoor...
    Ook ik twijfelde eerst heel erg. 10 augustus eerste test gedaan ( drie dagen voor nod ) en die was al positief.

Op de 13e nog een test gedaan, en daarna nog een stuk of wat... want ik kon het eigenlijk niet geloven.allemaal positief En dan die buikpijn erbij...daardoor ging ik zelf ook steeds twijfelen.
    Twijfel nu nog...en eigenlijk weet ik zelf ook best dat die krampjes enz. er allemaal bijhoren...

Krijg pas 10 sept. mijn eerste echo, duurt mij veel te lang. wil nu al zo graag bevestiging. Maar daar zal ik toch helaas nog even op moeten wachten.

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid~!

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Gefeliciteerd!!

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Jeetje dat heb ik nou ook! Gekke pijntjes, en elke keer als je naar de wc gaat, bang om bloed te zien! Heb afgelopen dagen ook behoorlijke buikpijn gehad..volgende week krijg ik van de ha een verwijzing voor verloskundige :)

Deel Deze Pagina