zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mariell, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariell

mariell Lid

8 apr 2007
    22
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben nieuw hier. hoop dat jullie me kunnen helpen !
    ik had 29-3 ongesteld moeten worden. normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. mijn menstruatie verloopt altijd hetzelfde. altijd 4 dagen veel rood bloed. nooit bruin. de laatste keer was anders. ik had alleen s'morgen wat rood bloed en daarna donkerbruin. dit heeft 1 dag geduurt. nu, 7 dagen later een test gedaan van kruidvat eigen merk. die was eerst negatief, maar na een kwartier verscheen er toch een heel licht blauw tweede streepje. heb daarna weer een test gedaan en die ging precies hetzelfde. ik heb verder geen zwangerschapssymptomen. alleen soms wat steekjes rond mijn navel en soms een licht ongi gevoel. ik ga dinsdag naar de gynaecoloog voor een echo dus dan weet ik het zeker. maar ik ben zo ongeduldig. herkent iemand dit ? kan het toch zijn dat ik zwanger ben ? :(
    groetjes marielle

2. natalie

natalie Lid

6 apr 2007
    82
    0
    0
    Ik weet niet of je zwanger bent of niet. Het is wel raar dat je zo kort ongesteld bent geweest. Dat zou kunnen duiden op een innestelingsbloeding. Maar dan zou je na een week wel een duidelijke positieve test moeten hebben en dat is dus niet zo. Het schijnt dat die testen na ongeveer tien minuten niet meer betrouwbaar zijn. Er kan dan een streepje verschijnen dat er niet hoort.

Eerlijk gezegd lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat je een vroege miskraam hebt of hebt gehad. Je kan dan wel wat HCG in je bloed hebben, maar niet genoeg voor een duidelijk positieve test.

Sterkte dinsdag! En laat even weten hoe het is afgelopen.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

zou inderdaad een innesetling kunnen zijn.
    maar je gaat voor een echo, je zou dan iets minder als 5 weken ver zijn toch? grote kans dat je nog niet veel of zelfs niks ziet op een echo bij een zwangerschap. het kan zijn dat ze een iets verdikt baarmoederslijmvlies zien. maar eigenlijk is het nog te vroeg om het met een echo vast te stellen.

probeer over twee a 3 dagen nog eens een test en dan een andere.

succes!

4. mariell

mariell Lid

8 apr 2007
    22
    0
    0
    hallo,

wat leuk en fijn dat jullie zo snel reageren. ik denk dat ik dinsdag eerst nog maar is een test ga doen van een ander merk voor ik naar de gynaecoloog ga ? lijkt me inderdaad een goed idee. weet iemand welke ik het beste kan doen dan en welke het gevoeligst is ? ik laat zeker nog horen hoe het afloopt dinsdag !

groetjesa marielle

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ikzelf heb eigen merk drogist en apotheek gebruikt die waren beiden stukken duidelijker als die van het kruidvat.

succes ennuh laat je het even weten?

6. mariell

mariell Lid

8 apr 2007
    22
    0
    0
    hallo,
    hier ben ik nog even. kreeg 2 uurtjes geleden in 1 x vreemde lichte krampjes in mijn dijen, liezen en onderrug. toen naar de wc geweest. bij het afvegen zat er in 1 x een hele grote dikke doorzichtige slijmsliert op het wc-papier. wat kan dit nou weer zijn ? heb dit eerlijk gezegd ook nog nooit gehad.

groetjes marielle :( :( :(

7. mariell

mariell Lid

8 apr 2007
    22
    0
    0
    hallo,

Hier ben ik weer. Ik ben niet zwanger. helaas :( . Ben vandaag naar de gynaecoloog geweest. Die heeft een echo gedaan. En die had volgens mij zeker wat moeten zien. Heb ook nog een test van clear blue gedaan, de digitale en die gaf ook aan dat ik niet zwanger was.
    Ik krijg nu enkele vruchtbaarheidsonderzoeken dus ik hoop dat er niks aan de hand is. Morgenvroeg heb ik de samenlevingstest. Dus ben benieuwd !

Groetjes Marielle

8. Wat jammer dat je niet zwanger bent.
    Ik hoop dat je snel zwanger zult worden.
    Succes morgenvroeg.

Liefs Vlindertje

9. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hay hay
    wat sneu nou zeg ...
    ik had even een blonde vraag maare wat is een samenlevingstest eigenlijk?
    heb dat al wel eens vaker voorbij zien komen maar wat is het eignelijk precies?
    heel veel succes hoor.
    liefs wiesje

10. mariell

mariell Lid

8 apr 2007
    22
    0
    0
    hoi,

het is geen domme vraag hoor. ik wist het voor vandaag ook niet :) . de samenlevingstest is om de beweeglijkheid van de zaadcellen in het slijm van de baarmoederhals van de vrouw na te gaan. dus of het slijm dat vlak voor de eisprong geproduceert wordt door de baarmoederhals goed doorgankelijk is voor de zaadcellen.
    dus moet je de avond of de ochtend voor het onderzoek gemeenschap hebben.

groetjes marielle

Deel Deze Pagina