zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door natteken1907, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natteken1907

6 apr 2007
    5
    0
    0
    sociaal werk
    Dilbeek
    Beste,

Ik ben ongeveer eind maart gestopt met mijn pil... mijn vriend en ik willen dolgraag zwanger worden...
    Sinds een week of 2 ben ik misselijk en heb ik zo een raar gevoel in mijn buik, ben ook hele moe, prikkelbaar... toch voelt het de laatste tijd alsof mijn ongi er moeten doorkomen (steken, uitstralingen naar de benen...).
    Heb al eens getest, was toen negatief...
    Wat denken jullie ervan?

bedankt alleszins voor de reacties!

2. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    je lichaam doet rare dingen met je als je zwanger wilt worden.
    Je kunt nergens meer op rekenen en alleen een test geeft zekerheid. Als je al het gevoel hebt dat je ongi moet worden zou ik daar op wachten.
    Anders zou je er (over een paar dagen) nog een testje tegenaan kunnen gooien.

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hi,

Ben je wel al overtijd? als dat zo is zou ik over een paar dagen nog eens testen.
    Als dit niet zo is dan even je nod afwachten. Testen voor je nod heeft weinig zin omdat dan vaak te weinig hcg hormoon in je urine zit.

succes en hoop voor je dat het raak is. :thumup:

4. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Als je eind maart bent gestopt met de pil dan kun je twee weken later (nu, dus) toch nog niet overtijd zijn? Dat duurt dan nog minstens twee weken...

5. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    denk eerder dat je al wat ontpillingsvesrchijnselen hebt....

Heb je de strip afgemaakt? ben je pillen in je strip vergeten?

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

eind maart gestopt met de pil? dan kun je niet eesn zwanger zijn nu.... Als je er al twee weken last van hebt is het waarschijnlijk gewoon ontpillen....

7. totje

totje Lid

21 jan 2007
    47
    0
    0
    ik zou gewoon ff je nod afwachten, je lichaam kan je gigantisch voor de gek houden!
    De eerste maand dat wij aan het proberen waren, had ik alle zwangerschapsverschijnselen die ik maar op internet kon vinden. En als je dan te erg blijft hopen dan is de teleurstelling groot.

Veel succes verder
    liefs totje

8. natteken1907

6 apr 2007
    5
    0
    0
    sociaal werk
    Dilbeek
    was natuurlijk helemaal fout... Eind februari gestopt met pil natuurlijk (slaag de maanden precies door elkaar)

9. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Nou...dán zou het best kunnen. Maar hier op het forum lees je ook veel over ontpillen. Ik weet niet hoe dat precies voelt en wat dat met zich meebrengt, want ik heb de laatste twee jaar een koperspiraaltje gehad en daar zitten geen hormonen in. Mijn lichaam hoefde dus ook niet af te kicken.

Wanneer heb je die eerste test gedaan? En ben je nu nog steeds niet ongi? Je kunt misschien nog eens testen. Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina