zwanger ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mariell, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariell

mariell Lid

8 apr 2007
    22
    0
    0
    heb een paar vraagjes.
    ik had 29-3 ongesteld moeten worden. normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. mijn menstruatie verloopt altijd hetzelfde. altijd 4 dagen veel rood bloed. nooit bruin. de laatste keer was anders. ik had alleen s'morgen wat rood bloed en daarna donkerbruin. dit heeft 1 dag geduurt. nu, 7 dagen later een test gedaan van kruidvat eigen merk. die was eerst negatief, maar na een kwartier verscheen er toch een heel licht blauw tweede streepje. heb daarna weer een test gedaan en die ging precies hetzelfde. ik heb verder geen zwangerschapssymptomen. alleen soms wat steekjes rond mijn navel en soms een licht ongi gevoel. vandaag ook weer is raars gehad. eerst kreeg ik wat zeurende steekjes in mijn liezen, dijen en onderrug. ik ging naar de wc. en bij het afvegen zat er een hele dikke doorzichtige slijmsliert op het papier. weet u wat dit kan betekenen ? kan het zijn dat ik toch zwanger ben ?

groetjes marielle

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi marielle,

Ik raad je aan nog 1x een test te doen en exact de instructies te volgen.
    Lees de stick af in de aangegeven tijd. Is er dan geen streepje of plusje zichtbaar dan ben je niet zwanger, verkleurd het na de aangegeven af te lezen tijd dan betekent dit niet dat je zwanger bent de test is na de aangeven tijd niet meer betrouwbaar.
    Het is inderdaad even een vreemde cycles als je altijd regelmatig ongesteld bent. Het slijm dat je hebt gezien hoort bij je normale afscheiding nu ben je er wat alerter op.

Groetjes imke

3. mariell

mariell Lid

8 apr 2007
    22
    0
    0
    Hoi Imke,

Ik ben inderdaad niet zwanger :( . helaas. Ben vandaag naar de gynaecoloog geweest. Die heeft een echo gedaan. En die had volgens mij zeker wat moeten zien. Heb ook nog een test van clear blue gedaan, de digitale en die gaf ook aan dat ik niet zwanger was.
    Ik krijg nu enkele vruchtbaarheidsonderzoeken dus ik hoop dat er niks aan de hand is. Morgenvroeg heb ik de samenlevingstest. Dus ben benieuwd ! Toch bedankt voor de reactie.

groetjes marielle

Deel Deze Pagina