Hallo, Ik ben vandaag bij VK geweest ivm behoorlijke en heftige pijn van maandagavond/nacht en ik van Donderdag avond t.m zaterdagavond bruinverlies had. Ik heb sinds vorige week positieve testen. Donderdag was ook de NOD. 9 aug heb ik IUI gehad. Maandag belde ik zkh om vertellen dat ik positieve testen heb, maar ook bruinverlies heb gehad. Nou moest rekening houden met MK. Bij VK vandaag erg vroege echo natuurlijk....was wel verdikte BMS te zien maar ook bloed in baarmoeder...dat kan beeld zijn van MK. Maar hoefde niet. Nu ben ik helemaal onzeker? Volgende week donderdag als 6 weken is heb ik inwendige echo in zkh. Kan niet zijn, dat ik minder ver ben en te vroeg is om stippie in vruchtzakje te zien. (nu 4,6 wk) En gewoon te vroeg en nu niks te zien is. Maar maak me zorgen om bloed in baarmoeder?
Hoi, Wat vervelend voor je! Helaas is het een hele onzekere periode en kan ik je ook geen duidelijkheid geven. Het is nog zo klein dat het niet goed te zien is op een echo. Het kan gewoon goed zitten ondanks het bloedverlies. Bij 6 weken moet je terug komen omdat er dan een hartje zichtbaar moet zijn. Tot die tijd is het dus helaas afwachten in onzekerheid. Heel erg rot, maar kan er helaas niets aan toevoegen. Heel veel succes! Groet Evelien