Ik heb vanmorgen een testje gedaan en zwanger!! Ben zooo blij, en nog vol ongeloof: is het echt? Ook super gemengde gevoelens, pffff hormonen? hahaha En wat nu? moet ik nu naar de ha? of kan je gelijk de vk bellen? Het is overigens de eerste Ook weet ik niet precies hoelang ik zw ben aangezien ik ene onregelmatige cyclus heb/had. Zie mn onderschrift. Bij de calculator heb ik daarom maar het gemiddelde van mn cyclussen genomen, is dat goed? Jullie ook allemaal een fijne zwangerschap meiden!!
hoi jomy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! gemengde gevoelens en ongeloof zijn heeel gewoon. het bezinkt vanzelf meid. ik heb de ha gebeld toen ik 5weken zwanger was en die vertelde mij dat ik gewoon de vk kon bellen voor een afspraak. maar weet niet hoe dat verder geregeld is bij ander ha-en. je krijgt zo wie zo bij de vk een zw.verklaring die je af moet geven bij ha en apotheek. denk dat je dus de ha echt niet hoeft te bellen geniet van je zwangerschap!!
Thnx voor je reactie... In de 7e of 8e week heb je je eerste afspraak bij de vk toch? Ik ga van de week maar eens ff bellen Jij ook gefeliciteerd trouwens!! Geniet ervan
Gefeliciteerd. Je kunt zelf contact opnemen met een verloskundige, je hoeft niet eerst naar de HA. Meestal is je eerste afspraak tussen de 7 en 10 weken. Slik je wel al foliumzuur?
Ja heb wel al foliumzuur, maar klopt het dat je zodra je zw bent met visolie moet gaan slikken? Ik heb nl van vsm, nu de gewone en die is er ook met visolie. Dan kan ik die morgen gaan halen nl want mn potje is bijna leeg
Ook hier gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zou de 1e dag van je laatste menstruatie nemen tot op de dag van vandaag. Zo lang ben je dan zwanger. Ze gaan altijd hier van uit en niet van het gemiddelde van cyslussen. Bij een echo wordt duidelijk of het klopt! En idd gewoon de VK bellen en dan volgt de rest zich van zelf
Gefeliciteerd!! Ik had ook de eerste dag van mijn laatste menstruatie genomen en een gemiddelde van mijn cyclussen ingevoerd. Bleek een paar dagen te verschillen met de echo. Geniet ervan! Er komt de eerste weken veel op je af, maar op een gegeven moment begin je te wennen aan de zwangerschap en wat er allemaal bij komt kijken .
gefeliciteerd, ik ben ook net sinds 2 weken erachter dat ik zwanger ben, ik heb toen de ha gebeld en hij gaf me toen het nummer van de verlosk. om me aan te melden voor een eerste gesprek, dat gebeurd als ik 9 weken zwanger ben, ben nu 7 weken. ik ben verder ook nog een leek hoor haha.. heel veel geluk gewenst
Thnx voor al jullie lieve reacties. Ik ga woensdag ff de vk bellen, we hebben maar 1 praktijk hier bij ons kwam ik achter. Ik had al het eea op de site gelezen en las dat ze bij 14 weken pas naar het hartje luisteren, is dat niet heel laat? bij mn collega was t nl al bij 8 weken!!