Ik word echt helemaal gestoord van mijn lichaam! Zoals in mijn onderschrift te zien is, heb ik lange en onregelmatige cyclussen. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt om te kijken of ik een eisprong heb. Zondag twee weken geleden voor het eerst positief, die maandag erop ook een dikke streep en vanaf de dinsdag erna werd het minder en was hij weg. ' De woensdag na de positieve test denk ik mijn ei gevoeld te hebben en in de dagen daarvoor en op die woensdag goed geklust. Inmiddels denk je natuurlijk van alles te voelen, maar goed ken mijn lichaam ondertussen en de meeste signalen had ik al eens gevoeld. Maar toch vrijdag er een testje aangewaagd, negatief. Gisteren weer een testje geprobeerd weer negatief. Toen dacht ik vanochtend zal ik eens een ovulatietestje proberen en die was zwaar positief, al binnen 1 á 2 minuten twee strepen. Wie weet wat dat betekent? En wie had dit ook en bleek toen zwanger? Morgen naar de gyn, dus ben benieuwd, maar mocht ik zwanger zijn dan zal er, denk ik, nog weinig te zien zijn op een inwendige echo?
Bah he? Heb ik nu ook... Zit inmiddels op dag 60 en ondertussen ook drie verschillende keren een posi ovutest gehad... Nu is het 16 dagen na de laatste en nog geen ongi. Snap er ook niets meer van!! Ik baal met je mee, wat doen die lichamen soms raar he?! Zat er maar een luikje in ons buikje om te kijken ofzo... Of een lichtje dat op groen gaat als je vruchtbaar bent! Dat je navel dan groen gaat gloeien ofzo haha!
Haha dat groene lichtje in je navel vind ik een goeie! Echt raar dat je dan steeds positieve testen kan krijgen :S ga het morgen wel vragen aan de gyn!
Ik wil je niet bang maken, maar gezien je cycli zou je best een PCOS kunnen hebben. Ik ben geen dokter, maar vertel alleen uit eigen ervaring aan je. Ik had cycli variërend van 21 dagen tot 13 MAANDEN Uiteindelijk via mmm zwanger geraakt, omdat ik PCOS bleek te hebben. Als je PCOS hebt, dan reageren ovulatietesten altijd positief. Dat komt omdat er meerdere onrijpe eiblaasjes in de eierstokken zitten en die geven met zijn allen zoveel lh hormoon af. Daarom denken je hersenen ook dat je al een eisprong hebt gehad en komt er dus nooit een ei vrij Ik hoop natuurlijk voor je dat dit niet het geval is, maar ik wil je gewoon een eerlijk antwoord geven op je vraag wat deze 2e positieve ovu test kan betekenen. Morgen heb je vast meer duidelijkheid als je bij de gyn bent geweest. Succes!
Ik had t vermoeden pcos ook al, wist alleen niet dat je dan altijd positief test... maar ik heb ook negatieve ovu testen gehad? Tijdens de vorige echo zag ze wel tekenen van pcos maar niet erg sterk dus hoop dat ik snel zwanger mag zijn! En jullie ook!
Je kunt met pcos ook incidenteel positief testen, dat had ik. Elke 35 dagen positief, maar geen ei en geen menstruatie. En daarvoor wel, maar onregelmatig. Ik zou de ha eens een bezoekje brengen. Succes
Nou bij de gyn geweest en mijn bloeduitslagen waren prima, vriendjes zaad ook! Heb nu primolut meegekregen om een bloeding op te werken en daarna beginnen met clomid... Hoop dat dit aanslaat! Ben alleen iets vergeten te vragen misschien weten jullie dat: moeten we nu beschermd seksen? Want in de bijsluiter van primolut staat dat je absoluut niet zwanger mag zijn of worden tijdens het slikken daarvan en wanneer de clomid te goed aanslaat kun je meerdere eicellen hebben die rijpen toch?