Zoals in mijn onderwerp staat.. Ik gebruik sensitest (niet de groene, maar de normale) ovulatietesten. Deze maand weer mee begonnen, omdat we er nu echt voor willen gaan! Ik heb een cyclus van 30 dagen op dag 12 begonnen met testen: licht streepje Dag 13: ook een licht streepje Dag 14: donkerder streepje Dag 15: iets lichter dan dag 14 En vandaag op dag 16 was het streepje weer heel licht. Helaas kan ik geen foto maken ivm iPad. Ik heb dus geen knaller gehad! Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Voor mijn gevoel heb ik mijn eisprong wel gevoelt op dag 15, lichte steekjes rechts onder. En veel slijm (pardon)
Ik had het ook, waarschijnlijk heb ik mijn eisprong met ovulatietestjes gemist gemist, hoor wel eens dat je soms 2x per dag moet testen. Maar het resultaat mocht er toch wel zijn --> zie banner
Ik heb een cyclus van 32 en ei op 21, dus wellicht is die van jou ook later? Ik zou nog even doortesten. Een halfdonker streepje had ik nu ook bv op dag 8, daarna weer lichter, zolang ie negatief is zeg het niet zo veel
Blijf nog even doortesten om zeker te weten dat je testen niet donkerder worden. En anders weet je dus dat de testen bij jou niet donkerder worden of je een korte piek had. Bij mij werden de testen ook nooit donkerder. Tot ik deze ronde 2x per dag ging testen toen er een lichte streep kwam. En ik midden op de dag ineens een knaller had. En 's avonds was de tst weer licht. Meteen geklust en nu dus zwanger. Succes.
Oké 2 keer per dag testen dus! Weer wat geleerd Ik ga nog wel even door testen, maar ik denk dat mijn eisprong al geweest is. Er is in ieder geval geklust dus nu word het afwachten.. Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Ik heb exact hetzelfde probleem. Gelukkig krijg ik morgen een echo bij de gyn of ik wel uberhaupt een eisprong heb. Temp ook en daar komt uit dat ik hem niet heb.