Na 6 testen ben ik nu echt overtuigd: IK BEN ZWANGER!! En dat al in ronde 3! Hopelijk gaan de eerste maanden goed en heb ik in mei 2013 een lief klein babytje in mijn handen!! Het is ons eerste kindje dus er zijn veel vragen en er zullen veel spannende momenten aan komen!! Zou het leuk vinden om af en toe contact te hebben met andere meiden die in mei zijn uitgerekend!
gefeliciteerd! wij waren ook in ronde 3 zwanger..en dit is ook ons eerste kindje.. geniet van je zwangerschap
Van harte! Ik ook 2e helft mei. Er is een forum met vrouwen uitgerekend 2e helft mei, misschien leuk voor je om daar te kletsen? Staat hier: Zwangerschapspagina > Zwanger zijn > Bevallingslijst forum 16-31 mei 2013 mama's - deel 1 Geniet ervan!! we lopen trouwens precies gelijk! merk dat de link niet werkt maar je moet kijken bij bevallingslijst forum
Thanks meiden! Jullie ook gefeliciteerd! Klopt, ik zag ook dat we gelijk lopen. Enne... Ik ben nog een leek in dit soort dingen dus ga maar eens uitzoeken wat ik nu allemaal moet gaan doen (verloskundigepraktijk bellen ?, huisarts bellen? enz... Ik ga snel eens op die site kijken die je stuurde Pom77! Dan 'spreken' we elkaar daar wel weer!
Wat leuk, nummer 4!!! Dat zal bij mij nog ff duren, haha! Mijn collega is een paar weken geleden bevallen van haar 4e. Ze had 3 jongetjes en nu een meisje. Heb jij jongens of meisjes? En hoe oud zijn ze?
Thanks allemaal! Voor diegene die ook zwanger zijn gefeliciteerd! Flippo123: ik heb je verhaal een beetje globaal gelezen... Wat vervelend zeg dat het nu zo lang duurt en alle ziekenhuisbezoeken. Ik hoop echt dat jij binnenkort hier ook een berichtje kan plaatsen dat het gelukt is!
Het is wel de eerste van mijn vriend dus evengoed weer spannend! Ik heb 2 meisjes van 11 en 9 en een zoon van 7. Van alles wat dus! Maar nu weer even terug naar de babytijd, voor mij alweer een tijd geleden dus zal wel weer wennen zijn! Wel lekker alledrie op school en hoef ze niet meer te halen/of brengen tegen de tijd dat ik uitgerekend ben, scheelt stukken!
Hey Tweety1983 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet zelf ook net een paar dagen dat ik zwanger ben (5 weken en 3 dagen). Zie dat we ongeveer rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Geniet ervan.
ook ik weet sinds gister dat ik zwanger ben! ook de eerste zijn ongeveer 1juni uitgerekend.. heel spannend allemaal.. de rest ook allemaal gefeliciteerd.