Voor ons inderdaad ronde 1 na het verwijderen van het spiraaltje. Zou ook wel erg snel zijn voor een zwangerschap. Bij onze eerste er 3 jaar over gedaan waarvan bijna 2 jaar in de mmm. Hoop wel dat de ongi snel komt, want we beginnen anders weer precies hetzelfde als voor onze eerste zwangerschap. Zulke lange cyclussen betekenen ook minder kansen op een zwangerschap per jaar helaas.... Twijfel nog of ik morgenvroeg weer een test ga doe.
Wat vervelend dat het de vorige keer zolang voor jullie heeft geduurd, hopen dat het deze keer sneller gaat. Heb je wel een eisprong gevoeld deze maand? Zal voor je duimen als je morgen een test doet Ik ga vrijdag weer een test doen als ik nog niet ongesteld ben.........
Spannend, dat duurt nog even tot vrijdag! Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen zwangerschap bij ons door eerdere ervaringen (lange cyclussen, verminderde kwaliteit zwemmers). Misschien dat mijn lichaam toch wat uit zijn doen is door de mirenaspiraal. Hoop alleen wel dat mijn cyclussen niet allemaal zo lang gaan duren, want dan gaan we denk ik toch na een cyclus of 3 naar de gyn. Clomid had namelijk een positieve werking op mijn cyclus en dag vergroot natuurlijk ook weer de kansen op een zwangerschap. We zullen zien. Had donderdag in ieder geval in de middag een negatieve kruidvat test. Morgenochtend de 2e kruidvattest proberen en bij negatief resultaat hopelijk snel een menstruatie. Succes met wachten tot vrijdag!
Helaas net weer een omo witte kruidvattest. Wat kan je lichaam je voor de gek houden. Hopelijk komt de ongi nu snel en kunnen we verder met de volgende ronde...het was ook te mooi om waar te zijn zanger in de eerste ronde haha
Jammer van je test idd je lichaam zit raar in elkaar.... Laat die ongesteldheid maar komen, dan weet je waar je aan toe bent en kun je weer verder Ik wacht tot vrijdag, had via zo'n ovulatiekalender eisprong berekend en die zij dat ik pas vrijdag kon testen (zit ik op dpo 14) dus spannend
Oké, zeker spannend. Duim voor een positieve test voor jou! Het is ook wel onhandig zo onregelmatig ongesteld zijn. Met een regelmatige cyclus weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent.
De vorige cyclussen waren allemaal maar een dag verschil (was ook toen ik zwanger werd van mijn zoontje) maar deze cyclus is opeens wel heeeel lang
Ben vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. Maar veel klussen wat weet niet van welke cyclus ik voor de volgende keer moet uitgaan