Wat moet ik hiervan denken? (Sensitest)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Summer1987, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Hallo allemaal,
    Ik ben nu voor de 2e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen.
    Ik gebruik de Sensitest dipstick.
    In de vorige ronde ging het heel goed, toen begon ik op dag 16 met testen, toen was de streep redelijk.
    Op cd 17 had ik een knalstreep en daarna werd ie weer lichter.
    Temperatuur bevestigde dat mn eisprong op dag 19 had plaatsgevonden.
    Maar zoals jullie kunnen zien schommelt mn cyclus nogal, dus ik wilde liever te vroeg testen dan te laat.
    Dus ik begon op cd 10 met een lichte streep.
    Ik heb tot op heden (cd 13) nog niet zo'n knalstreep gehad als in de vorige ronde, maar de streep wordt wel al lichter.
    Als ik nu terug kijk was de streep van zondag het donkerst..maar eigenlijk nog niet gelijk aan de controlestreep.. Kan dit dan toch al de LHpiek zijn geweest..?
    FF ligt er bij mij effe uit dus hier kan ik ook niks op zien/aanpassen..
    Zal straks even fotootjes proberen erop te zetten..
    Ik hoop op reacties/meningen/ervaringen..thanks!:)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zou nog even doortesten tot die wel knalt. Dit kan wel eens gebeuren met ovu testen.

Ik dacht een paar maanden geleden dat ik mijn ei al zou vinden op cd 11 maar test werd niet donkerder, tot die uiteindelijk op dag 15 knalde en eitje sprong (ook via temp gezien) op dag 16.

Dus eventjes volhouden nog.

Succes!

3. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Bedankt voor je reactie.
    Oh dus dat kan toch dat ze weer lichter worden en later weer donker..
    Ik ging er vanuit dat ze gewoon op zouden lopen van licht naar donker en weer terug..
    Ben benieuwd dan! :)

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey! Ik heb een beetje dezelfde situatie :( heb er nu voor de zekerheid ook testen van clear blue bij gekocht.. Bij twijfel gebruik ik die voor zekerheid! Zit nu op cd 19 maar met een cyclus van 34 dagen kan het bij mij kloppen dat mijn piek nog moet komen.. Succes! X

Deel Deze Pagina