ik heb ene ijzersmaak in mijn mond..... word er gek van.... is dit een zwangerschapsteken? heb t in alle 6 mijn zwangerschappen nog nooit gehad....
ik hoop het, want dan is het voor ons ook een goed teken Ik heb hier namelijk ook last van, weet niet of het echt ijzersmaak is, maar wel metaalachtig, vooral s ochtends.. Ik las op een belgische site over zwangerschappen dat dit een teken kan zijn. Ik duim voor je!
Ik heb het ook gehad deze zwangerschap (maar toen wist ik al wel dat ik zwanger was), dus wie weet.....
Ik heb het zo af en toe ook sinds ik ben gestopt met de pil. Helaas kan het dus ook iets anders betekenen dan zwanger zijn Ik dacht ook dat ik zwanger was omdat het een verschijnsel kan zijn van het zwanger zijn, maar niet dus...
Ik heb het eenmaal gehad en was toen niet zwanger, maar had pijnboompitten gegeten waar het door kwam. In mijn drie zwangerschappen nooit een metaalsmaak gehad in mijn mond, dus kan je helaas geen bevestigend berichtje geven vauit mezelf gezien.
Ik ben benieuwd! Heb verder nog wel wat dingetjes zoals pijnlijke tepels , blauwe aders op borsten , en volgens mijn man zijn mijn tepels donkerder. Ook ben ik extreem moe . Steken in mijn baarmoeder En witvloed Maar dit zijn ook dingen die voor een menstruatie spelen dus het zegt nog niets
Heb gelezen aders aan de zeikant is goed teken, bovenop heb ik zelf ook in de twee week wachten. Maar ik heb Altijd na ei grotere borsten.
Een ijzeren smaak niet zo zeer, maar een droge mond. Zelfs zo dat ik er wakker van word. Het lijkt me alleen wat vroeg voor symptomen nu. Slopend hè, dat afwachten
ik had ook een metaal / ijzersmaak 's ochtends in mijn mond hopelijk heb je hetzelfde resultaat als ik