eisprong erg pijnlijk

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nala010, Sep 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Hoi Dames,

Ik heb duidelijk mn eisprong gehad of hij komt eraan.
    Gister en vandaag duidelijk positieve ovuluatietesten van zwanger en kids.

Maar een eisprong doet echt zoveel pijn!!! :$
    Ik heb me toch een pijn rechtsonder in mijn buik,
    een beetje het zelfde gevoel als toen ik een blindedarmontsteking had haha pff..

Ik weet dat het afzakt en een goed doel heeft dus even op de tandjes bijten.
    Hebben meer minder ook zoveel buikpijn tijdens de eisprong?

Groetjes Nala010

2. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

Sep 28, 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik voel het wel altijd. 1 keer echt pijn gehad. Ik dacht toen ook eerst aan blindedarm maar het was echt mijn eisprong. Heeft een paar uurtjes aangehouden en toen was het weg.....

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Erg pijn doet het niet bij mij.. maar ik voel hem meestal wel. De ene keer wat duidelijker en feller dan de andere keer.

Wens jou heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent!

4. ingri

ingri Actief lid

Jan 15, 2012
    108
    49
    28
    Normaal gesproken heb elke maand ca. 3 dagen echt last waarvan 1 dag pijn. Deze pijn is erger als mijn ongi pijn. Het lijkt wel of mijn ei echt op knappen staat, sporten en sex is dan ook echt geen pretje. Echter deze maand heb ik helemaal geen last, waardoor ik weer begin te twijfelen of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad. Snap er echt geen hout van!

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heb zelf ook altijd enorm veel pijn, zo erg dat ik dubbel van de pijn liep. Klussen ging dan ook niet.....

Er is helaas niet veel aan te doen :(.

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Bij mij doet het ook vaak veel pijn. Er is helaas niks aan te doen, maar vervelend is het wel.

7. koekwaus

koekwaus Actief lid

Jan 18, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het doet bij mij ook altijd zeer. Soms zelf zo erg dat ik idd eerder denk aan een blindedarmontsteking dan aan mijn ei. En ik ook op de bank lig omdat ik niks kan. Gelukkig niet elke maand. Warme kruip erop helpt.

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Ik voel ook vaak mijn eisprong. Het begint met steekjes links of rechts rond de lies. Als dat stopt krijg ik buikkrampen en een ontzettende druk op mijn onderkant. De snelste manier om van de pijn te komen is seks...

9. Nonurs

Nonurs Lid

Oct 6, 2012
    20
    0
    0
    Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en heb een aantal weken later voor mijn gevoel echt mijn eisprong gevoeld. Pijn rechts onderin en gevoelige tepels. In eerste instantie dacht ook ik aan een blindedarm ontsteking, pas tijdens het "klussen" (wat overigens behoorlijk pijn deed) dacht ik dit zou wel eens mijn eisprong kunnen zijn. Dit is nu 16 dagen geleden en nog niet ongesteld. Wel last van pijntjes in onderbuik gehad, nu weer nergens last van. Op dag 14 een test gedaan die negatief was. Ik wacht nu op mijn ongesteldheid, maar ergens heb ik ook nog hoop op een zwangerschap die er waarschijnlijk niet is. Zo vervelend die onzekerheid pffff.

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    ja herken het. houd meestal een uurtje of 8 aan bij mij...zelfs lopen doet dan pijn. erg vervelend..

Share This Page