zwanger?!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Fijn meid !! Van harte gefeliciteerd !!!
     
  2. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Gefeliciteerd he! Super zeg dat het zo snel gelukt is. Ik ken dat gevoel dat je het haast niet kan geloven. Ik ben na het stoppen met de pil ook meteen zwanger geraakt. Dat verwacht je gewoon niet. Ik ga morgen wel even langs de huisarts. Vraag wat de gang van zaken hier is. Zou je ook kunnen doen, dan weet je het meteen.

    Liefs Sämira
     
  3. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ben ok zwanger geraakt meteen na de pil stop.
    gefeliciteerd hoor meid!

    Het is spannedn he.
    Je moet doen wat jou het beste lijkt.

    Ik had na 5 testen ok weer een test gedaan bij de HA omdat ik toch vol met spanning zat.

    Nu ben ik afgelopen dinsdag bij de gynacoloog geweest en een termijn echo gehad , en ze deed de geluid aan en je hoorde het hartje al .

    Terwijl heel veel hier gezegd hadden dat het niet kon (met 7/8 weken)en dat je het pas later een echo kon maken.

    Maar je zag de kleine meteen liggen en zijn/haar beentjes bewegen , en het hartje zag je en hoorde je kloppen.Onze kleine had alles al benen , teentjes , vingertjes enz.


    Echt lief en leuk en geweldig om te zien .

    ps: Als je het graag wilt voor toch de zekerheid meer te krijgen de HA bellen. Die gaf mij ook allemaal VK telefoonnummers enz.
     
  4. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb in totaal 3 testen gedaan afgelopen maandag zelfs nog een hhihihi maar het was een vette streep dus ja toch echt zwanger.
    al geloof ik t nog steeds niet hoor, ik wil eerst die echo zien (heb mn eerste pas half april :( ) en 28 maart moet ik naar de verloskundige voor een intake. gaan ze dan ook t hartje luisteren? dan ben ik geloof ik ruim 8 weken
     
  5. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Gefeliciteerd Makey

    Groetjes Debby
     

Deel Deze Pagina