na 7 jaar sinds de geboorte van mijn 3e zoon ben ik weer zwanger en waarschijnlijk voor de laatste keer. Ik wilde nog een keer een zwangerschap doorlopen, mijn lichaam zien veranderen het zachte trillen van de eerste bewegingen van je kindje dat alleen jij voelt meemaken.nog een keer 9 maanden zwanger zijn.Weer helemaal over nieuw beginnen, weer opnieuw de eerste 2 jaar gebonden zijn aan handen en voeten wel met liefde en ik dank God dat we nog een klein mensje welkom mogen heten in deze wereld. Het is de 4e en we zijn echt gezegend. De oudste is 16, de 2e 12, en de jongste 7 jaar. Natuurlijk hopen we op een dochtertje maar een jongentje is ook zeer welkom.Gezondheid boven sexe toch? Ik ben nu 5 weken zwanger maar het is mn 11e keer zwanger zijn in totaal.Ik hoop dat het blijft "plakken".Aan mij ligt het niet ik slik alles wat er te slikken valt Amira
Gefeliciteerd!! En miskramen komen niet door het gebrek aan bepaalde pilletjes slikken. Misschien heb je een bepaalde afwijking bijvoorbeeld.
Aaahh wat mooi omschreven en hèèl erg gefeliciteerd! Hoop ook voor je dat het een hele mooie zwangerschap wordt