zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Nureen, Oct 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nureen

Nureen Actief lid

May 12, 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds juli gestopt met de pil, we gaan voor een tweede!

Nu is het zo dat ik in elke ronde wel een aantal zwangerschapstesten van de kruidvat heb gebruikt, tja is elke kramp een zwangerschap? Tot nu toe negatief. heb voor mezelf besloten dit niet elke ronde te gaan doen, kan namelijk mss wel even duren.

Nu de situatie: 1e dag laatste mens. is 26/09
    cyclus lengte van 26 dagen
    ovulatie op dag 11 (ovulatietest)

Na ovulatie waren de testen negatief, maar we zitten nu op 10 DPO, en ik voel me zwangerachtig;) Nu een ovulatietest gebruikt en deze was meteen erg positief......

Tja....is dit een goed teken, namelijk dat ie positief reageert op HcG, of moet ik gewoon geduld hebben en niet meteen een hele lading zwangerschapstesten erdoorheen jagen?
    Iemand ervaring met positieve ovulatietest op 10dpo en de betekenis?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat bedoel je met erg positief?

Is het teststreepje even donker of donkerder dan de controlestreep?

Heb je een foto van je posi ovutest?

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Snap je nieuwsgierigheid hoor, maar mijn mening is dat je die testen moet gebruiken waar ze voor gemaakt zijn.. Dus ovulatietesten voor je ovulatie en zwangerschapstesten voor een eventuele zwangerschap..

Want je positieve ovulatietest kan betekenen dat je zwanger bent maar kan ook betekenen dat je niet zwanger bent.. Kortom, eigenlijk ben je niks wijzer (alleen maar nog nieuwsgieriger) en wel een ovulatietest armer...

Als het over geld gaat, kun je beter de test doen die je echt uitsluitsel geeft of gewoon nog even wachten tot je nod en dan een zwangerschapstest doen.. Ik hoop natuurlijk wel van harte dat het raak is voor jou hoor ;)

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik zou even naar de kruidvat hollen voor de testen van 2 voor 5 euro ;)

5. aqua

aqua Lid

Jun 3, 2012
    77
    0
    0
    gastouder
    soest

mee eens:D

6. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hup gewoon even een goed testje halen:D.
    Ben echt echt echt zwanger (aldus de dame van MVM) maar heb laatst nog voor iemand anders, die ook zo een vraag had, een ovulatietest gebruikt, die blijft bij mij negatief.

7. Nureen

Nureen Actief lid

May 12, 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Negatief :( en ook nog een ongesteld vandaag, dus ineens een cyclus van 23 dagen :$ gatver

Maar erg bedankt voor jullie reacties!

Share This Page