ik merk dat ik deze maand een late ei heb maar weet niet of hij nu is geweest of niet.. normaal is toch rond de 14e dag vanaf de 1e dag van menstruatie.. de temperatuur blijft maar langzaam zakken en gister was de temp 0.1 gr omhoog gegaan..ik dacht : de eisprong is gister dus geweest..en ik temp vanmorgen weer en zie ik dat hij weer flink gezakt is.. effe voorbeeltje 36.8 - 36.7 - 36.6 - 36.5 - 36.6 en vandaag 36.3.. nu vraag ik me af of de eisprong nu gister geweest is of juist nu komt? ik merk of voel t namelijk niet als ik eisprong heb.. graag reacties
Pas als je temperatuur 3 dagen achter elkaar 0,3 graden hoger is dan normaal kan je er vanuit gaan dat je eisprong geweest is. Ook kan je een dip hebben vlak voor je eisprong en aangezien je temp vandaag ineens maar 36.3 was zou het best kunnen dat je morgen je eisprong hebt. Voor alle zekerheid dus maar klussen vandaag !
vandaag is mijn temp weer gestegen naar 36.6.. dus denk idd gister de eisprong gehad.. wel laat vind ik.. (na 3 weken).. nu maar afwachten
Mijn eerste cyclus na stoppen van mijn pil was zo'n 43 dagen,... dus het kan wel dat het wat later is succes!
hee ik ben nog steeds mijn temp bij t houden.. eisprong (36.3) eergisteren (36.6) gisteren (36.7) en vandaag (36.6) ik vroeg me af of dit al betekend dat er geen bevruchting is ? of is het normaal dat het beetje schommelend omhoog gaat ? heb het opgezocht en ik kwam uit op een innestelingsdip ? maar dit gebeurd gemiddeld 5 tot 10 dagen na de eisprong..en ik heb dit 3 dagen na eisprong.. wat denken jullie wat dit betekend ?