zwanger?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Woeza, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woeza

Woeza Niet meer actief

Hoi iedereen!

Ik ben hier net nieuw.ik weet ook niet of ik nu op de juiste plek post, anders tik me maar gelijk op de cijfers hoor!i come in peace hi
    Maar hier komt het...ik en mijn vriend proberen vanaf begin dit jaar zwanger te worden.alleen mijn moeder is drie werken geleden overleden en hebben maar een maal sex gehad.

Nu heb ik vanochtend de kruidvattest 2v5 gedaan en binnen 5 minuten kwam er een tweede lichte streep.

Nu twijfel ik ontzettend veel of dit wel klopt...
    Ik hoop dat jullie samen met mij naar de test willen kijken en mij anders feedback willen geven?

Liefs syl

Bijgevoegde bestanden:

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    een streep is een streepmeid dus zover ik kan zien ben je inderdaad zwanger ;)

3. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    welkom
    Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Wat betreft de test: ik zie een streepje. zo zag mijn eerste streepje er ook uit.
    1 × sex kan al genoeg zijn. Wanneer moet je ongesteld worden?
    Ik zou zeggen morgenochtend nog een testje wagen.

zou wel een geschenk uit de hemel zijn.

4. Woeza

Woeza Niet meer actief

Wat leuk om reactie te kijgen.ja ikdacht ook een streep is een streep maar als je gaat surfen..Pff dan lees je van alles over fout positief vervroegde miscraam.genoeg om een jonge meid als ik gek te krijgen ha ha.

Bedankt voor de condoleance.we hebben haar net precies drie werken geleden gecremeerd.wat kan het leven raar lopen zeg als ik nu toch echt zwanger ben. Kruidvat test is dus wel een goeie trouwens?

Oh ja, ik zou vandaag tot overmorgen ongesteld moeten worden.
    En een indroogstreepje krijg je toch pas erg laat?

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Dan is het ineens een groot contrast.. Gecondoleerd met je moeder. En gefeliciteerd met je zwangerschap! Je testje is nog donkerder dan mijn 1e :)
    leven en dood liggen dicht bij elkaar...

6. Woeza

Woeza Niet meer actief

Dat is zeker wat!
    Maar dat betekent dat ik uitgerekend ben op mijn moeders verjaardag.om het nog even enger te maken

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Wat bizar! Maar ook mooi! Jou baby krijgt definitly een guardian angel! :)

8. me83

me83 Niet meer actief

jeetje meid gecondoleerd met het verlies van je moeder!

en ja denk zeker dat de test positief is!
    je kan morgen of overmorgen nog een testje doen en vergelijken met deze test,als eht goed is moet de nieuwe test dan donkerder zijn qua streepje.

en zeker vaag dat je dan uitgerekend zou zijn op je moeders verjaardag,maar geeft er ook wel weer iets moois aan.

toen ik nog zwanger was was ik uitgerekend op verjaardag van mijn vriend ze oma,helaas overleed ons kindje en beviel ik op de verjaardag van schoonmoeder, onze hond overleed 2 maanden later op de verjaardag van mijn zwager..

blijft altijd raar dat soort dingen!

9. Woeza

Woeza Niet meer actief

Och jeej, je hebt ook het nodige doorgemaakt hoor ik.
    Het leven geeft je rare, vervelende maar ook gelukkig bijzondere momenten toe.

10. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zie een streep, probeer ervan te genieten. En soms is 1x gemeenschap meer dan genoeg ;)

11. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Gefeliciteerd en geniet er van

zo zag die van mij er ook uit, en vandaag een kloppend hartje gezien.
    gecondoleerd met je moeder en zie het als een cadeau van haar voor jou.

12. Woeza

Woeza Niet meer actief

Och wat geweldig!

Dat zou vast een emotioneel moment geweest zijn!
    Dankje voor je reactie!

13. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Gecondoleerd met je moeder. En gefeliciteerd met je zwangerschap!;) Het is en blijft een mooi wonder...

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gecondoleerd met het verlies van je moeder!

Van harte gefeliciteerd!! met je zwangerschap!

15. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Gecondoleerd met je moeder en gefeliciteerd met je zwangerschap, een streep is een streep :D

16. maite82

maite82 Lid

7 nov 2012
    6
    0
    0
    ondernemingsadviseur
    roeselare
    duidelijk zwanger !! Gefeliciteerd met de zwangerschap !!en gecondoleerd met het verlies van je moeder .kreeg er even kippevel van .

17. nikespits

nikespits Actief lid

2 jun 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik weet wat het is om moeder te worden, terwijl je eigen moeder niet meer leeft (in mijn geval overleed mijn moeder 3 maanden voor de bevalling).
    Sterkte!

18. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd , nu al je moeder verliezen wat vreselijk !
    Maar die test is goed hoor zo zag hij er bij mij ook uit, hij word vanzelf donkerder als je nog meer zou testen ik zou nu de cb met indicator doen dat geeft veel meer bevestiging voor jezelf als er zwanger staat !
    Wat mooi uitgerekend op haar verjaardag !

19. Woeza

Woeza Niet meer actief

Dag dames! Nog bedankt voor jullie reacties! Ik had afgelopen donderdag al de cb met indicator gedaan.ik ben 4 a5 weken zwanger kwam eruit.ik weet exact wanneer ik zwanger ben geworden omdat we maar eenmaal een poging hadden gedaan.dus aankomende dinsdag exact 5 weken!!!

Deel Deze Pagina