Is het normaal dat je toch wel buikpijn hebt,of het gevoel hebt om ongi te worden...en heb mega gevoelige borsten,maar dat is normaal.. alvast bedankt!!!!
Hoi, ik denk dat dat wel kan hoor. Je lichaam is toch bezig met iets, dus je kan best wat voelen. Maar als het langer duurt en erg pijnlijk is kun je de ha of vlos bellen. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoi, Maak je geen zorgen, ik heb heel veel buikpijn gehad bij mijn eerste zwangerschap ( tijdens de eerste paar weken), en hier ligt een meisje van 1 in haar bedje... Nu ben ik bijna 5 weken zwanger, en weer heb ik veel last van buikpijn. De een heeft dat, de ander voelt helemaal niets! Je buik is waarschijnlijk heel gevoelig, of je baarmoeder is dat. Bij mij is dat wel het geval; had ook al heel snel last van harde buiken. Kortom: buikpijn komt veel voor hoor. Dit zei de verloskundige destijds ook tegen mij, omdat ik me zo'n zorgen maakte. Geniet ervan dus!! Grtz Pinda
Dank je wel!!! Morgen ziekenhuis bellen, ben zwanger geworden bij de derde iui poging...en heb 2 jaar terug een miskraam gehad,en heb diabetes...En ik slik citalopram,dus er zullen vele afpraken volgen!!!
Proficiat Trudy! Als je echt onzeker bent, zou ik het gewoon even navragen. Ik heb zelf overigens een "ik word ongesteld" gevoel gehad tot zo de 8e week en toen was het zomaar verdwenen.