Wat denken jullie, ben ik zwanger??? Test drie dagen voor NOD gedaan en de foto is pas na een uur gemaakt. Bedankt voor de input!!!!!
ik zie een streep hij is nog wel licht maar dat komt omdat je voor NOD zit. Ik zou over 2 dagen nog eens testen maar voor nu zeg ik zwanger ?!
Ik zie wel een streepje, maar als ie na een uur is gemaakt, kan het dan geen indroogstreepje zijn? wat voor merk is het? Ik zou gewoon testen met KV2v5!
O oh! De zeer slecht aangeschreven Predictor Early! Vrouwen die niet zwanger zijn, testen positief Vrouwrn die wel zwanger zijn, testen negatief Iemands man van dit forum bleek zwanger volgens deze test Iemand van dit forum heeft volgens Predictor zwanger kraanwater Totaal onbetrouwbaar deze testen. Helaas. Kan alleen maar het advies geven om met een ander merk testen.
hoi ! ik heb de predictor early ook 2 keer gedaan en beide keren had ik zo een foto.. met clear blue en kruidvat geen streepje te bekennen. Helaas dus afwachten en niet te vroeg juichen gewoon even een andere test proberen.. succes
Ok, bedankt voor alle reacties, ik ga maar gauw een andere test kopen !!! Het is trouwens niet de predictor early, maar de 'gewone' predictor (niet dat dat vlgs mij veel uitmaakt ☺!
nee is gewoon een *** test de predictor... Koop liever de kruidvat 2 in een doosje...gewoon die met 2 streepjes en niet die met kruis....
Aaaaah!!! Nu weet ik het echt niet meer... Op jullie aanraden naar de kruidvat gevlogen en test 2v5 gehaald. Net getest, dus niet met ochtendurine en ben drie dagen voor NOD. Ik zie een licht lijntje of ben ik me scheel aan het turen☺??? Heb de foto keurig na 5 minuutjes gemaakt!
gelukkig dan ondanks de predictor test die het vaak fout heeft, toch zwangerrrrr! van harte meid, zie ook zeker een licht roze streepje!!
Ik zit in hetzelfde schuitje vandaag!! Ook een heeel licht positieve test! (Zie mn album) maar durf niet nog es te testen vandaag! Haha
Hier nog wat duidelijker gemaakt met contrast.. Zo waren mijn eerste testjes ook, kijk maar in mn album! Een dag later testte ik posi met Clear Blue met indicator, hartstikke zwanger, gefeliciteerd!!!