Zw met kruidvat test 2v5 gedaan..willen jullue ff turen...foto staat in mn album..ik krijg um niet bij mn tekst
Yep! Ik zie ook een streep!! Over 2 dagen weer eens testen, dan moet de streep zeker donkerder zijn! Spannend meid!
Is de foto van de test binnen de afleestijd gemaakt? Ik zie ook een klein streepje maar niet zo breed als de controlestreep. Het kan nog alle kanten op! Anders morgenvroeg weer opnieuw doen met ochtendurine? Ik hoop het echt voor je, het is je gegund!
Hey meis! Ik zit nu in precies tzelfde schuitje! Had ook zon testuitslag en ben ook 2 weken over tijd!! Ik duim voor je! Ik test morgenvroeg weer eens, kijken wat ie dan doet! Ben zooo zenuwachtig! K durf niet te juichen hihi ik weet precies hoe je je voelt!!!!!
Bedankt voor het kijke.!! Ja is binnen de afleestijd! Durf ook nog geen gat in de lucht te springen..denk dat ik morge of maandag nog een testje waag! @ toyaAp: jeetje wat een spannendedagen voor ons! Ik duim voor je!! Houd je me op de hoogte..wann ga jii weer testen?
@angie87: jaaa echt spannend! Ik waag morgenvroeg weer een poging! Jij ook? Wanneer is je laatste menstruatie geweest? Mijne 29 sept, op mn verjaardag! Haha
Zo was mijn eerste ook hoor! Kijk maar in mn album morgen kan je een Clear Blue met Indicator doen, komt er zeker 'zwanger' te staan! Gefeliciteerd!
Mijn laatste menstruatie begon op 21 sept..laatste duur van cyclus 36 dagen... maandag if dinsdag zal het wss worden....ben benieuwd voor jou!!! Ik ga morge meteen kijken op het forum of je al getest hebt! Hopelijk mag ik je feliciteren!!