Ik ben nog steeds perplext en we kunnen het allebei nog niet echt geloven.. Vorige keer bijna 2 jaar over gedaan (MMM) en nu nadat we vorige maand hadden besloten ervoor te gaan ben ik in de 2e ronde zwanger. Afgelopen woensdag toch maar even een testje gedaan omdat ik afgelopen zondag heel veel ongi krampen had maar het niet doorzette, ik had de test al weggelegd en toen verscheen er een streepje.. Gisteravond nogmaals getest en al een duidelijker streep.. We zijn heel erg blij maar ook super onzeker,,, pffff ben echt heel bang dat het mis gaat.
wow gefeliciteerd! kan me voorstellen dat je erg onzeker bent... probeer er toch van te genieten. ik wens je in elk geval een hele fijne zwangerschap toe!
Gefeliciteerd ! Hier ook de eerste na mmm ( totaal vanaf stop Pil 2 jaar bijna) en nu 2 Keer In de eerste ronde !
Dat is fijn meid ... Heel erg gefeliciteerd... en er lekker van genieten ... dat gevoel van ongi krampen kunnen ook banden pijn of zo iets zijn .. dat had ik 2 jaar terug bij mijn eerste zwangerschap ...
heeey lieve meid! Hier ook nog ff felicitaties! en wat een mooie test!! Logisch dat je bang bent , dat hoort er toch een klein beetje bij hoor! Tis zo onwerkelijk he? Maar wat een wonder dat het zo snel kan gaan! van harte gefeliciteerd!!! enne een hele mooie duidelijke test hoor! xxxx