Hallo dames, ik ben d'r weer en misschien deze keer wel met super goed nieuws. Ik inmiddels alweer een dag of 3 overtijd, met wel heel duidelijke zwangerschaps symtomen. Al dik 2 weken pijnlijke borsten / tepels, misselijk, buik een beetje opgezet en pijnlijk straalt door naar mn rug. steken in mn lies en het rommelt behoorlijk van binnen. ik ga morgen dan ook een test halen om het zeker te weten. ik hou jullie op de hoogte
@ranNutai: heb je wel met ochtendurine getest? deze is het meest geconcentreerd dus vandaar.... Ik ga zelf morgeenochtend testen dus hoop op goed nieuws, ook voor jouw
aah wat jammer zeg, maar volgende keer beter! Ik weet hoe nara het is als je lichaam je maar steeds voor de gek houdt
het vervelende is ook dat de symptomen van een zwangerschap zo sterk lijken op symptomen voor een naderende menstruatie succes meiden!!
@missds: dat is inderdaad erg vervelend dat die symtomen op elkaar lijken maar ik had ook al ongesteld moeten en dat ben ik nog steeds niet maar ook een negatieve test dus ik weet niet meer wat ik ervan moet denken pffff... lastig zoiets.