Eindelijk ongesteld!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Glamour, Nov 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    Hoi meiden!

Na 5 maanden ben ik eindelijk ongesteld geworden precies nu dat ik al een afspraak had gemaakt bij de gyn voor volgende week zal je altijd zien (hihi). Hopelijk krijg ik nu wel beetje regelmatige cyclus. Iemand nog ervaring mee met lange cyclus en daarna wel redelijk regelmatig?

Liefs

2. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    Had ik ook alleen bij mij was het dat ik +- 3mnd geen menstruatie heb gehad afspraak gemaakt via huisarts voor de gyn eenmaal officiele afpraak bij gyn stond vast en hoppa werd ongesteld afspraak gewoon door late gaan en haar ook vertelt via eicelmetingen hielde ze me cyclus in de gate omdat ik al ruim 8a9 mnd bezig was met zwanger worde had toen 3x een cyclus van rond de 36/37 dagen gyn zij bel volgende keer wat later voor eicel meting want je wordt laat ongi dus geen afspraak gemaakt voor dag 10 maar dag 13 kon ook voor dag 15 maar goed dat ik voor dag 13 had gekoze me ei bleek al ze gegroeid te zijn dat die met ongeveer dag 15/16 zou springe op dag 15 terug gekome en ze zij hij kan vanaf nu gaan springe dag later gespronge en afwachte tot ik mn ongi zou krijge vriendlief zij al je bent zwanger ik zij wacht eerst me.ongi af anders verspil ik weer een test was +- 3/4 dage voor ongi volgende dag toch een test gehaald en ja hoor kwam een 2e streep te staan helemaal doot het dolle heen maar test was nog wel wat licht 2 dage later nog test gedaan en ja hoor werd wat donkerder ben nu 17 weke en door het dolle heen nog steeds we weten dat we een zoon krijge hoop dat jij ook veel geluk heb meid

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    De lange cyclus ben ik wel bekend mee, daarna regelmatig worden, dat kent mijn lijf niet. Zelfs niet als het gestimuleerd word door medicijnen. Maar het kan wel, het is ook een beetje afhankelijk van de reden waarom je onregelmatig ongesteld bent. Komt het door ontpillen of heeft het een andere reden?

4. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar wel heel blij voor jou :D

5. Amely86

Amely86 Actief lid

Sep 13, 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Fijn dat je ongesteld bent geworden! Is echt zo irritant als je lichaam zo doet! Ik ken het, was 2 maanden niet ongesteld en heb uiteindelijk medicatie gekregen van gyn. Ben toen wel ongesteld geworden maar het is nog steeds bagger....

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Toen ik stopte met de pil had ik ruim 2 jaar cyclussen varierend van 19 tot 95 dagen.. Kortom kon ik niks mee en ben dus zwanger geworden door IUI.. Met Clomid waren mijn cyclussen wel keurig netjes.

Sinds de geboorte van onze zoon is mijn cyclus wel op orde en dat is voor mij de reden om geen anticonceptie te gebruiken, omdat we tzt nog een 2e kindje willen en we hopen dus dat de volgende zwangerschap er zonder gedokter komt ;)

Kortom voor de zwangerschap was het bagger en nu is het keurig op tijd elke keer

Share This Page