Hallo Dames, Maandag 26-11 was mijn nod. 's ochtends negatief getest (dit is mijn tweede ronde overigens) Ik dacht okee jammer maar nog niks aan de hand. In loop van de dag bij het vegen hele licht roze bloeding... shit dacht ik. Vandaag derde dag nog steeds lichte roze bloeding bij het vegen en ook niet bij elke toiletje bezoekje. Soms bij het vegen helemaal niks. Mijn inlegkruisje is ook casablanca wit. En ik ben in de ochtend na het eten van me boterham misselijk en last van me maag duizelig. Wie heeft dit ook mee gemaakt? Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Is dit pseudo menstruatie? groetjes
Ik heb een normale menstruatie maar ben al een week misselijk in de voormiddag. De misselijkheid zou kunnen komen van mijn periode volgens de dokter (ook al heb ik dit normaal niet). Ik heb trouwens ook negatief getest. In jouw geval, omdat je menstruatie lichter is, zou ik over een week nogmaals testen, moest het een innestelingsbloeding zijn, dan zou je over een week een streepje kunnen zien.