Wanneer eerste symptonen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fatimas, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi damens..
    Hier een paar vraagjes, zal heel blij zijn als jullie deze antwoorden.

Ik heb mn eisprong maandag 26 nov gehad. ( volgens de berekeningen) . Zoals ik het zelf voelde was het zondag avond.. We hebben zaterdag nacht geklust.

Ik voel me ontzettend moe en sochtends misselijk. Nou is dit nog niet eens mogelijk maar ik denk ik vraag het toch.
    Hoe lang duurt het voor er een innesteling plaats vind en wanneer zou ik daarvan iets kunnen merken?

Wat zijn jullie ervaringen?

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    De innesteling is zo'n 4 tot 5 dagen na de eisprong. Wanneer je symptomen kan gaan hebben kan ik je helaas niet vertellen.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Het valt me op dat iedereen zo gefocust lijkt op dat misselijk zijn. Ik heb me nog helemaal niet misselijk gevoeld, 2x een beetje weeïg.

Vriendin van me die 1 week voorloopt, is al vanaf 7 weken aan t spugen. Het is echt bij iedereen anders

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Bij mij begon de misselijkheid twee keer pas met 6 weken.

Het enige wat ik echt merkte voor mijn NOD was dat ik geen eetlust had. Maarja bij iedereen is het anders dus er valt weinig over te zeggen.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

echt klachtjes kreeg i pas rond 6-7-8weken

6. Yris

Yris Niet meer actief

De innestelling vindt ergens plaats tussen 4 en 12 dagen na de eisprong ;) je hoeft er niets van te merken, ik voelde het wel als een heftige steek, waardoor ik even niet rechtop kon staan, enkele minuten :) verder voelde het gewoon alsof ik ongi zou worden, maar door die steek had ik toch in mijn hoofd dat het wel eens raak kon zijn :)

Succes!

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Mijn innesteling was 7dpo en vanaf toen kreeg ik klachtjes. Steken zijkanten onderbuik, kriebel door mn buik, steken inborsten, koud en moe. . Daarvoor echt niets.

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    De moeheid en misselijkheid kan ook van andere hormonen dan hcg komen, o.a. LH-piek voor je eisprong en oestrogeen en progereron na je eisprong.

9. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik voelde ook die steek, dat ik ook niet goed recht op kon staan. Nu drie dagen over tijd nog niet getest ga ik straks als mijn vriend thuis is doen en anders morgen vroeg.
    Maar nu echt wel last van mijn onder rug. En ik heb vooral zin in hartige dingen hihih en koffie als ik het al ruik mmmmmmm.
    Maar het is bij iedereen anders geen pijl op te trekken

10. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames heb om half 19:30 een test gedaan negatief. Ga morgen vroeg een test doen kijken of ik iets meer HCG in mijn urine heb.

11. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    En wat zei je test?

12. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest nog ff wachten van mijn vriend morgen is hij vrij en dan gaan we samen testen. Nog steeds niet ongie.

13. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Dat je dat nog kan, wachten tot morgen. Ik had dat niet gekunt en zelf stiekem vandaag toch gaan testen. Knap van je!

Succes met wachten tot morgen.

14. IkbenIk

IkbenIk Lid

11 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook maandag 26 mijn eisprong, heb altijd super pijn in mijn buik.. ik heb dus het geluk dat ik mijn eisprong voel, echter heb ik tot gisteren veel buikpijn gehad, rare steken, ongi gevoel.. nu kwam het net ook weer opzetten, tja heeft dit te maken met eventuele zwangerschap of niet... waaaahhhhh spannend... echt een shit tijd deze weken om te wachten...hihihihi...

Succes allemaal!!

15. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zit ook op het wacht bankje. Morgen vroeg ga ik samen met mijn vriend testen.
    Heb nu veel last van steken en krampen ik mijn buik en rug, veel plassen en slijm bij het afvegen.
    En gister negatief getest maar dat was na het eten dus die telt niet vind ik hihih.

16. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik zou die van gisteren inderdaad niet meetellen, want die wat laat op de dag en dan heb je waarschijnlijk ook genoeg gedronken op de dag. Dus die moet je gewoon vergeten. En hopen op morgen!

17. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee doe ik ook niet hihih. Ik hoop zo op een positieve test morgen hihih we wachten af

18. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ongie geworden op naar de volgende ronde. Succes dames met testen

19. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen engeltje... ik hoop dat het snel raak is.

Andere damens wachten geblazen ...

20. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit klachten gehad, alleen bij waarschijnlijk de innesteling pijn in de onderrug.... Nu 38 weken zwanger en nooit misselijk, vermoeid of andere bekende klachten gehad! Zo kan het dus ook! Pin je niet vast op alle symptomen!!
    Ben wel benieuwd of je nu zwanger bent!!

Deel Deze Pagina