Wij zijn inmiddels 1 jaar en 8 maanden bezig voor een beebje! 2 maanden terug eindelijk een positieve test! Wat waren we blij! Helaas was de blijdschap van korte duur, want het ging al snel fout! Op zich ben ik al die tijd erg positief geweest. Ondanks dat er al 13 stellen zijn die zwanger zijn geworden, die dichtbij ons staan. (anders zijn het er nog veel meer!) Inmiddels zijn er daarvan al veel bevallen....kan ik allemaal prima hebben! Maar gisteren kwam de klap keihard aan toen goede vrienden van ons kwamen vertellen dat ze zwanger zijn! 1e ronde! Super voor hun, maar het doet zo'n pijn! Ze is uitgerekend op 14 juli, 2 wkn na onze uitgerekende datum als het niet fout was gegaan. Dat maakt het extra moeilijk. Ik ben even alle hoop en moed kwijt! Soms denk ik....we stoppen ermee! Inmiddels ben ik begonnen met het spuiten van Menopur en starten we met IUI. Ik ben er van overtuigd dat het ooit gaat lukken bij ons, maar soms zakt de moed me zo in de schoenen!
Och meis, dat is indd heel moeilijk om te horen...zeker als het 'meteen' raak was Heel dikke knuffel!
Ik snap heel goed dat je er even helemaal doorheen zit. En tuurlijk zou ik ook willen zeggen: jullie tijd komt ook nog wel... maar ja dit wil je nu echt even niet horen... logisch Ik wil je wel heel veel kracht toewensen en ik hoop echt dat jullie ook snel aan de beurt zijn...
Pfff heel frustrerend inderdaad! Wat erg van je miskraam, dat moet een hele klap zijn geweest na zo'n lange tijd. Geef de moed nog niet op hoor! Ook al lijkt het nu allemaal tergend langzaam te gaan, jouw tijd komt nog ....!!! En dan heb je nog die heerlijke zwangerschap tegoed (even de misselijkheid wegdenkend )....
He meid wat naar om te lezen dat je je zo voelt, maar geloof me ik begrijp je helemaal!!! Ik kom je regelmatig hier tegen en was zo blij toen je test eindelijk positief was. Ook hier was het na 16 maanden wachten eindelijk raak en ging het gruwelijk fout. Ook ik probeer het hoofd boven water te houden aangezien ze bij ons nog geen "hulp" willen bieden. Al moet ik zeggen dat het beter gaat en ik de hoop vast hou. Meis, gooi het er maar even lekker uit, alleen dat kan al een goed opluchten. En dan met goede moed en de schouders recht verder. We kunnen niet anders helaas. Gelukkig is er dit forum waar je eens flink gal kunt spuwen en er altijd lieve dames zijn die je opbeuren. Ik hoop dat je snel je rust en kracht weer vind om door te gaan en ik weet heel zeker dat er een kindje voor jullie gegund is. Ik duim zo hard voor jullie dat mijn duimen er bijna van af vallen meid. Dat het maar heel snel raak mag zijn en een goede voldragen zwangerschap mag zijn!!!!! xxxxxxx
Onwijs dikke knuf voor je! Er zijn nog veel mogelijkheden voor je binnen de MMM en zoals ik las ben je net gestart met IUI. Ik heb goede hoop voor je meis Bij mij en mijn man zijn er veel problemen gevonden in de afgelopen jaren en ook ik ben 2x zwanger geweest al heb ik dan wel een vmk en een missed abortion achter de rug (2 cryo terugplaatsingen van onze 2e ICSI behandeling). Even een hele dikke knuf voor je meis en probeer vertrouwen te blijven hebben ookal is het soms verschrikkelijk moeilijk (ik weet hoe moeilijk het is)
Wat zijn jullie lief!!!! <3 Dank je wel allemaal!! Dit doet me echt goed!! En @Esther en @Flippo.....ik voel me nu gewoon schuldig naar jullie toe! Jullie hebben ook al heel wat voor je kiezen gehad! Ik duim voor ons allemaal dat het ons snel gegund mag zijn!! @Esther, hetzelfde geldt voor jou.... ik was zo blij toen ik je positieve test zag! En schrok enorm toen je zei van je BBZ! @Flippo, ook jouw verhaal greep me erg aan! Eerst na zooo lang proberen is het raak en dan....gaat het fout Het gaat nu ietsie beter! Ik moet dat van onze vrienden een plekje geven. Dat was voor mij echt de druppel! Morgen eerste FM, hoop zo op iets positiefs!! Dikke knuffel voor jullie lieve meiden!!
Meis jij hoeft je echt NIET schuldig te voelen joh!!!! Je hebt zelf ook al het nodige mee gemaakt en als er dan weer iemand zwanger is dan kan dat inderdaad wel eens fout vallen. Dat is toch een normale reactie lijkt me zo. Je bent ook maar een mens hé. Na mijn bbz kon ik het ook bijna niet opbrengen om hier te komen ivm positieve testen. Was me net iets te veel geluk, terwijl ik het echt iedereen gun. Is ook een kwestie van het even een plekje geven. Toch ben ik hier super lief opgevangen door iedereen dus dat heeft mij wel weer geholpen. Wij komen er wel meid, slepen ons er samen doorheen!! Ik duim voor je morgen voor een goede FM!! Zet je hier je uitslag neer? Hele dikke knuffel!!!
Hey meiden, Hier vanmorgen de 1e FM gehad! Tjee....ik reageer iets te goed op de Menopur. Zit op dag 10 en er staan 3 eitjes op springen! Ze zei dat we erg goed moeten nadenken of we de IUI wel door willen laten gaan! Risico op een meerlingzwangerschap is dus redelijk groot. 2 denk ik nog....oke....maar 3!? 3 kindjes naar het KDV, alles in 3-voud nodig, ruimte in huis hebben we niet en financieel is dat voor ons niet te doen. We vinden het heel moeilijk, maar we gaan dus geen IUI doen. Als het de 6e was geweest, hadden we de gok wel genomen, maar nu durven we het niet aan. Ook zelf klussen dus maar niet.... Voelt toch weer een beetje als teleurstelling....
Dat is idd niet het nieuws dat je wilde horen meid! Hopelijk gaat het de volgende ronde beter zodat de IUI kan doorgaan. Zelf zijn wij ook al 14 maanden bezig en ik herken me helemaal in jouw verhaal. In september hadden we ook eindelijk onze eerste positieve test in handen na een jaar, maar op 9,5 week kregen we een miskraam. Dan hebben besloten om de zaadjes van m'n man te laten onderzoeken en deze waren ook niet zo goed. Gisteren op controle geweest bij de gyne en die gaf ons niet meer informatie dan we eigenlijk al wisten. Ik had heel veel eitjes (zat op dag 18), maar geen eentje dat groot genoeg was om te springen de volgende dagen. Dat kon nog wel een week/2 weken duren. (Het grootste was nog maar 9,5mm). Dus we gaan op zoek naar een andere gyne in de hoop dat hij ons verder kan helpen. Ik denk dat we hier ook zullen moeten beginnen met IUI, maar voel me ook kl*te omdat het enige wat je kan doen is wachten. En zoals je al aangeeft, iedereen in je omgeving lijkt wel van de eerste rondes zwanger te worden. Hopelijk komt voor ons snel de moment dat we gerust zwanger zullen zijn!!
he meis toch dat is me ook even een dubbel gevoel zeg. Natuurlijk wil je ervoor gaan, maar ik zou ook niet weten of ik er drie aan zou kunnen hoor. Ben ik ook eerlijk in. Als dit voor jullie de goede keus is dan moet je het zo doen. Je weet nu in ieder geval hoe je op de medicijnen reageert, misschien dat dat ook wat meer rust in je hoofd geeft. Ik blijf je steunen, wat er ook gebeurd!!!