Het is zo gek. Twee jaar geleden begonnen en uiteindelijk afgelopen april maar eens naar de huisarts voor een doorverwijzing. Alle onderzoeken doorlopen en net besloten om tot het nieuwe jaar even niets te doen. Bij mijn lief was alles goed maar mijn linker eileider is verkleefd, ik heb een dominante linke eierstok en ik reageer ook nog redelijk vijandig op mijn lief Na 3 samenlevingstesten in een week tijd was ik er klaar mee en wilde ik even niet meer aan zwanger worden denken. Dus rust in de tent! Nu had ik al ruim een week van roze afscheiding. Gister uiteindelijk een test gedaan om het maar weer los te kunnen laten en tot mijn verbazing een licht 2e streepje. Vanochtend weer en als klap op de vuurpijl dit prachtige resultaat.. Wow!! Als alles nu goed mag gaan worden wij in augustus papa en mama van ons eerste kindje!! Zo intens gelukkig!!
hier hetzelfde verhaal.. we hebben zelfs maar 3x geklust in de bewuste maand, terwijl we vooraf om de dag braaf kluste...tot frustratie toe! pfff geniet ervan!!!!! het is je van harte gegund! gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Ik begrijp je gevoel volkomen. Bij de 1 a oudste duurde het 3,5 jaar eer ik zwanger werd. Als je dan eindelijk een positieve test in je handen krijg dan sta je zo perplex en vol ongeloof. Maar eindelijk mogen jullie er ook voor gaan.] Geniet er van en aug is een super maand om te bevallen.
Ik snap je gevoel helemaal! Al zo lang bezig en het moment dat je het loslaat (en totaal niet verwacht) groeit er een mooi wondertje in je! Geniet er van meis!