Hello dames, Mijn vorige menstruatie was te kort en nu ben ik een dag overtijd. Ik heb onlangs buikgriep gehad en daarna was ik beter en vanmorgen wakker en moest ineens moest ik plotseling braken. Ik krijg niet veel naar binnen. Ga nu ook eerder naar bed dan normaal. Herkent iemand dit? Ik heb vorige week getest, maar de test was negatief. Gr Samantha
+1 je laatste test was van een week geleden dus misschien te vroeg. Alleen een test kan zeggen.of je zwanger bent, wij niet
Ik zou testen! Zodra je misselijk begint te worden en zwanger bent, heb je HCG in je lichaam. Ik ben helaas ook vaak misselijk voor mijn regels beginnen. Zo vaak op het verkeerde been gezet. De keer dat ik zwanger was, merkte ik vrijwel niets. Hoe eng ook, testen is nu het beste! Suc6 en ik duim voor je! Groetjes
Ik denk dat ik morgen maar eens een testje ga halen. Heb ook last van opgezette buik.. mja even afwachten tot morgen
Idd testen!!! En er heerst hier buikgriep, dus dat zou het ook nog kunnen zijn, dat hoop ik natuurlijk niet voor jou! Hou ons op de hoogte! Liefs flower
Hallo dames, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag een test gedaan en ik ben zwanger! Groetjes!